Rá kell nézni szemmel, látszódik az. Majd mérek még egy kompótot melegen, vesztett-e sokat 2008 óta, az is majd mond valamit bontás mellett vagy ellen.
A dugó szett 150, de nem húzom szét, csak a henger megy le. Aztán megszakértem, hogy mit érdemes. Horváth Palihoz akarom vinni, majdcsak értenek hozzá, remélem csinálja a gépműhelyt. Feri bácsi volt ott mikor 10 éve a kistrakim fúrtuk. Megvárhattam végignéztem, és nagyon jó lett.
Hát ez nyomós érv a bontáshoz, nem lesz olcsó ,új tömítések is kellenek , meg a lényeg a hengerfuró profi legyen az illesztésnél , tudok olyat hogy fúrás után 7 dcl 1000km olajfogyasztás
Nemtom igazából én sem értem mert nem kék mögöttem a táj, de bármennyit eltüntet 20w50 ből is. Mondjuk most öntöttem először ilyen zsírt bele, alig jött ki a flakonból :-) aztán elvittem műszakira Szentkirályra, meg szólt Babar, hogy megjött a telószimering, akkor már beléptem érte Kecsó légterébe is. Meg haza. Ez került fél liter olajba, kb 120 km :-)))
Haggyadmá szerintem pont most szólt neki valaki. Mer a zasszony mondta, hogyatévé aszondta elgyüvé a vírus harmadjára is. Olyan ez mint a Lúdas Mátyás?
Tot időpont szimpatikus. Ha majd meg lesz kiírod ide a jelentkezési feltételeket? Vagy untig elég annyit, hogy a Tenere fórumba felkerült. Nyilván csak lesz egy fúrás + új dugó, addig tán be is járódik.
Kiírom ide is - és majd a hivatalos Tenere weblapon is előkerül lassan :-)) Szóval, izzítsa mindenki a szabadságát, oltásait!
A Tenere Klub "szokásos", kétévenkénti, megismételhetetlen közösségi rendezvénye:
III. Tenere Offroad Trip and International Tenere Meeting
2021.július 19-25, Hungary
(TOT: 07.19-23; ITM:07.23-25)
Sajnos, idén nem "merem" megkockáztatni a hagyományos erdélyi útvonalainkat - a vírushelyzet és az ottani offroad szigorítások miatt, így itthoni útvonalakon megyünk majd.
Dr 800 olajnyomás!? Némi iróniát véltem felfedezni a kérdésben.
De!!! Most jól megfogtál... Mondjuk azt nem írtad hogy milyen fordulaton....
Ettől függetlenül nem tudom, -mea culpa- és nem is érdekel a dr 800 olajnyomása hidegen. Ha bemelegszik úgyis egyforma lesz a viszkozitása mindkét olajnak...
Mondjuk arra azért kíváncsi lennék, hogy ki, hányszor , és főleg milyen apróból mérte az olajnyomást a motorjában.
Ráadásul kétféle olajjal...hidegen
Egyébként a motorban engem sosem érdekelt a nyomás. Inkább a kémlelőben lássam hogy forog az olaj...
Ami viszont már CSAK AZ ÉN VÉLEMÉNYEM, hogy ezért nincs is nyomásmérő, illetve érzékelő gomba az olajrendszerben.
Cserélném ha tudnám,de az Oem-Parts már leállt majd csak jövre. lehet rendelést leadni!
az is lesz vagy 80 ropi mert még más is lesz!
Úúú ezt a stiftet én is majdnem benéztem,vettem új rögzítő alátétet mikor nézegettem hogy akkor ez tökmindegy hogy hogy rakom fel!De nem!Mikor rápréseled a csavarra a rögzítő fület,takarnia kell a stiftet!Hogy biztos ott maradjon! :)
Vettem egy donor gépet is,de pechemre abban is gatya a vez.tengely! :)
Megnéztem most gépen azt a bütyköt a veztengón, és rájöttem miért nem indul. EZZEL NEM AKAR! Rendes gép, nem nullázza le 5 perc alatt azt a fél millát amit ráköltöttél. Cseréld ki, és csak aztán találd ki, hogy mi baja van. Erre új himbát tenni? Áh..
Ánem, csak volt itthon ilyen zizi és beledobtam a fedélbe a fotó kedvéért :D
Igazából nem tudom így vettem, ez volt benne. Volt valami huncutság, de még talán 2 tulajjal azelőtt. Csak nem tudhatták, hogy van ilyen és ki kéne üríteni a veseköveket.
Nem megállapítható mik ezek. Ilyen olvadt fém (alu) golyócskák. Dugattyú? Hengerfej? mittom én :D
Egy darabkáról derült ki mi az,
Mikor szétszedtem azt hittem az a furat csak jelnek van. A tűgörgő helyét kerestem a blokkban, nincs is benne ekkora. Egy reggel erre ébredtem, hogy tudom hová való :)
Majd mikor mindent kipofoztam és ment egy évet, akkor jött az amit mondtál, hogy szétszállt a váltó. Na az rendezett mindent.
Ja, olajpumpát szétszedted? Ilyen lesz mikor elkezd kopni a vezérmű tengely bütyke: