Ezek a Mercedesek nem a viszi mágus szintje, ugyanúgy nagyon kevesen értenek hozzájuk, mint ahogy a mostani csúcs AMG-khez is. Nem véletlenül rohangálnak még Svájcból is Zimmerhez pl.
Ez igaz, ugyanakkor vastagabban is foghat a cerka, mert Ferrarira vagy századannyian specializálódtak, mint Mercedesre. Azt nem hefteli meg a viszi mágus :)
Most már ott is egyre kérdésesebb az ellátás, de amikor váltott, szerintem sokkal egyszerűbben szerzett be bármit Mercedeshez, mint egy Ferrarihoz. Ez is szempont lehet, hogy a munkádat ugyanúgy megfizetik, de neked kevesebb stresszel jár az anyagbeszerzés, stb. No és amit összetaktál, az egy darabig jó is marad. De amit a Ferrarik minőségéről regéltek, az alapján ott ez kérdésesebb. Miközben azért a vevői oldalról annyi pénz kifizetése után az elvárás többnyire ugyanaz.
Ismerem személyesen, teljesen rendben van az ember. Csak a magyar viszonyokhoz képest pár ligával feljebb levő műhelyben dolgozik és ott vitte is valamire. Egy lelkiismeretes szerelő, akinek sikerült lépnie.
Ugyanmár, pár munkaórában kap egy "szemre csilivili" tipikus magyar "veteránfelújítást", kihegesztik, felhegesztik, megpucolják, rálapolják, kipótolják, visszaköszörülik, lefestik, bezsírozzák, meghónolják, stb, lacibácsi az esztergályos majd bronzból megoldja, kisipari tikták-megoldások, és valami balek olvadozva, ájuldozva elviszi 5ért. Nem őket baszták át, ők fognak valakit.
Már ha ez "átbaszás", ha úgyveszem igen, de tkp nem, mert balek béla és a haverjai sem ott tartanak, mint a német valóság, hogy ezek valóban puccban ~15-20 millás kocsik, pedig azok már, egy jó ideje.
Michelangelo nehéz, zsarnok természetű zseni volt, mindenki félt tőle, még a királyok és pápák is. Leonardo da Vinci ellenben művelt, társasági ember volt, keresték barátságát, tanítványai voltak, akiknek köszönhetően több munkássága maradt ránk.
Mindketten óriási zsenik voltak, de emberi természetük ég és föld.
Ott kellene kezdeni hogy a produktumot el kellene tudni választani az alkotótól. Az amit átad, amit csinál, ahogyan elérte az igenis követendő példa. Lehetséges hogy nagyképűnek hat bizonyos megszólalása, de pont ezek a kis nüanszok választják el Őt a "legalább ennyire tehetséges máv meg bkv-nál ragadt" szerelőktől.
hogy érted, hogy van mire? nem az ilyen arcoknak kéne példamutatónak lenniük?? vagy aki penge annak elnézzük a rossz tulajdonságait? ha már tenyleg alkesz volt a fater neki ezt tudni kene. a sok mediamunkas meg mutogatja mint kovetendo pelda... (es mi van ha veri otthon a gyereket/asszonyta stb)?
Mondjuk a Ferrariról Mercire ugrás minimum fura, senki nem kukázza ki a felhalmozódott szaktudását /célszerszámait / kapcsolatait, ha már komolyabban beleásta magát egy márkába (pláne ilyen egzotikusba), hacsak nincs valami komoly gebasz. Valami azt súgja, tíz év múlva ez a figura lesz a Bentley-guru (vagy valami más).
Én nem érzem nagyképűnek, egy jó szakember, aki amúgy halál egyszerű mechanikus szerkezeteket szerel, Pl. a régi kettőstömegűek beállításáról lehet 200 percet értekezni, de az le van írva, kb. azóta létezik, mióta a soros hathengeres motor, 20 másodperc megérteni, hogy mi a feladat. Utána azt szépen lelkiismeretesen meg kell csinálni. Ez csak a csikóson nevelkedett népeknek fura. Az érdekes része nyilván az, hogy ahogy gyűlik a tapasztalat, a folyamat egyre gyorsabb, meg megy az árokparton is. De erre nem nagyképűnek kell lenni, hanem max. büszkének.
Már megbántam hogy ezt felhoztam de akkor te is így látod. Ezt a podcastot meg se hallgattam de jobb is. Neki sosincs ideje ezt régóta tudjuk meg el kell menni a vén milliomosok verdáit szerelni a Milla Miglia-ra meg stb. Persze hogy el kell menni . Azért fizetik ilyen jól Ez a dolga. Hagyjuk..Vályiék meg nyalnak neki mert hozza a jó ritka kocsikat és a tartalmakat.
Kellemetlen volt az egész, az alkoholista apa aki verte, és mikor kb. ötödször re említette hogy neki nincs ideje, és örüljön akivel szóbaáll, ki akarta m kapcsolni. De mivel a szakmai része érdekelt végighallgattam. Még említette nyolcszor, hogy ő nem irígy, csak nincs ideje,csak a nagy emberekre, inkább már csak a lustaság miatt nem kerestem mást.
Biztos, hogy szakmailag toppon van, és még azt sem mondanám, hogy nagyképű, mert hát ez a valóság, de nem volt egy kellemes időtöltés, és nem lett szimpatikus, biztos hogy én nem keresném ha más is van ebben a témában.
Ez a beképzeltség dolog csak egy megérzés de mégicsak itt írja a kolléga is hogy ő is érzi. Egyszerűen ennyi, neki bejött, tehetséges srác aki a német milliomosok verdáit szerelgeti és abban amit csinál ő nagyon jó. És mázlista is.
Több magyar gépészt is ismerek aki van ilyen jó csak épp szaros BKV buszokat vagy MÁV vonatokat szerel. Itthon maradt, rácseszett.
Rengeteg beszólása és megnyilvánulása volt amitől te szarul és szarnak érzed magad. Nekem ennyi elég és nem nézem őt már.
Beképzelt vagy nem, itt ez nem róla szólt, hanem csak egy példa volt a médiafogyasztói ingerküszöb egyfajta eltolódásáról.
Én is szeretem a házi szerelős témákat, de inkább mi vagyunk ezzel a kisebbség, az átlagembert úgy tűnik nem érdeklik az olajos gépészeti lomok, lefáradt vackok tutujgatása, egy adott mélységen, időintervallumon túl, más csillogóbb, kábítóbb témára áhítozik.
Én egyébként nem tartom Zolit "beképzeltnek", inkább csak "el tudja adni magát", dehát pont ezért ívelt fel így a karrierje, ha csak ül és anyázva csavarozza a 200. hasonló szart, akkor most is ugyanott tartana, mint 25 évvel ezelőtt.
A "liga" kérdése meg olyan, mi magyarok mindig szittya öntudatos módon merünk kicsik lenni, aztán jééé..azok is maradunk.
De ebből gusztustalan hangvételű politika lesz, szóval ezt a vonalat itt offolom is.
Nekem nem tűnt fel a beképzeltség, mire gondolsz? Az, hogy drága kocsikat szerel ami a legtöbbünknek szóba sem jöhet, nem jelenti azt, ne lehetne megfigyelni az igényes műhelyt, a kifinomult mindenre odafigyelést, a magabiztos szaktudást, szemben a másik hőssel. Ja, én még nem hallottam tőle, hogy Mergának hívná a Mercedest...
adom. sztem 3m-el a föld fölött lebeg az a fickó (ha itthon kell beszélnie a "sikereirol"). nemrég volt a csekkendzsinnél vmi beszélgetős podcast. asszem 2-3 megszólalása után skippeltem....
A "sirályszárnyas Zoli" ha meg nem sértek senkit némileg (vagy inkább qrvára) beképzelt. .. tudjuk jön a német milliárdos bácsika a Mergáért csak éppen mi nem ebben a Ligában játszunk. Akkor inkább nézem Csík berheléseit a garázsban.
"Az akkor forradalmi, új, belsőséges-blogolós forma, nagy truvájok voltak annakidején, tehát Csík kevesebb újautó tesztet kapott, nem ezért "tartották"."
Meg azért, mert jól mutatott, hogy COTY tag. Ott viszont mégiscsak új autókról kell szavazni, tehát elvileg nagyon vágnia kellene az új autó témát.
"újautós tesztjei mindig is használhatatlanok voltak"
Ebből van (valamennyi) pénz, a TC-ben még a webreklám, bannerek felvillanása, a fórum, meg az egyéb ismertség jelentette az "üzleti potenciált".
Az akkor forradalmi, új, belsőséges-blogolós forma, nagy truvájok voltak annakidején, tehát Csík kevesebb újautó tesztet kapott, nem ezért "tartották".
Ugye ő volt "a berhelős veterános csávó" ami a magyar "zőcségesmerga=szuper veterán" vonalat kimerítve éppenséggel pont az volt, amit akkor zabált a tömeg.
Mára "kicsit", kinyílt, megváltozott a világ ebben (is), forintban százmilliárdos gépvagyonon csavarozgató sirályszárnyas Zoli lett az "ütős téma", nem odahaza a szétrohadt állólámpa vanish kenegetéses "felújítása".
Lett volna potenciál ebben, a zőcségeses-csíkot már mindeki unta, de valahogy ebbe az új olaszos évadba nem sikerült annyi szívet és lelket belevinni, mint anno a mercizésben volt.
Btw én úgy érzem, az egész szpídzón "túlnőtt önmagán", és kezd teljesen elfáradni, a műhely rovat = GyetvánCsabás stíusban csodálkoznak autóipari beszállítóknál ,hogy jé, villanymotoros kormány gyártás, hűűhaa.