Valószínűleg a generátor vastag vezetékének a csatlakozóit írtam, olyan már volt, de bármi is okozhat ilyet. A hőmérő jelét diagkészülékkel jól lehet követni.
Sziasztok kérnék tanácsot van egy 2001-esFord Galaxym nem működik a sebességmérő és az üzemanyag mutató is megbolondult, hogyan lehet megcsinálni. Köszi a segítséget.
Üdv Laci!Úgy rémlik ezügyben már kérdeztem,de nem tudom visszakeresni.AUY,volt ez a beindítás után közvetlenül felugró fordulatszám,ugye akkor a hőfokjeladó volt egyik lehetséges hiba,az ma ki lett cserélve,de a jelenség megmaradt,igazából arra lennék kíváncsi hogy mi a többi esetleges lehetőség?Szerelő aki cserélte,azt mondta hogy nem nagyon szeretik ezeket az utángyártott jeladókat,mármint az autó nem szereti.
Ja még az is tünet volt hogy a vízhőfok mutató le ment,jól mutatja az aktuális hőmérsékletet,tehát felfelé nem megy,olyan mintha időnként nem kapna jelet és a mutató lemegy.Mondjuk ezt még nem tudtam ellenőrizni,de gondolom ez is megmaradt mint hiba.Esetleg tudnál segíteni hogy mik további lehetőségek?
Hasonló problémám van nekem is, de az enyém még a régi bódé, 2000 előtti. Eddig működtette a hátsó ajtó a központi zárat, de most valamiért megkukult, se nyitni (mikor "túlfordítom" a kulcsot akkor nyílik az ajtó és a központi is, de volt egy olyan állása is, mikor csak a központit nyitotta), se zárni nem tudom.
Jól gondolom, hogy a zárszerkezeten belül egy mikrokapcsoló megadta magát?
Vw sharan 2.0 brt motorkódu autom van, rángatot, hibat nemdobott ki, de benne volt az egr hiba. Kitakarították a muhelyben. Teljesen elvolt dugulva. Hazafelé is rángatott igy ki lett iratattva. Kerdesem nem kellett volna ezt ujratanitani ,mint a benzines golfon a folytószelepet takarítás után. Egyebkent a rangatad megszűnt. Utolsó utján t trailerrel hozattam haza, mert nem idult el es az alapjáraton olyan volt mint a 3 hengeres.
A motor a szerelő szerint meg lett főzve ettől vetemedett el .A víz tűnt el belőle ,ezért lett szétszedve hengerfejezésre.Sajnos személyesen nem láttam,de egy megbízható szerelő csinálja,aki ért hozzá.A pd tengely csapágyai is szarul néznek ki.Mindenesetre azt mondja hogy ha akarom összerakja de nem vállal rá semmi garanciát.
Az lenne a kérdésem, hogy az üzemanyagszűrő feltöltése után beindult a motor és nem állt le, de be fog e indulni majd több napi állás után is akkor, ha hibás az elektromos üzemanyag szivattyú ?
A 23 elég kevés, 25bar alatt már hidegen kehes szokott lenni. Persze a mérés is kérdéses, milyen kompressziómérő, mennyit forog a motor....
A többit így nehéz kitalálni, de valószínű, hogy valamit elhibáztak annál a hengerfej szerelésnél, ha előtte semmi ilyen gond nem volt. Dugattyú kiállásról és a hengerfejtömítés vastagságról tudni valamit?? Milyen vastag tömítés volt benne előtte és milyet tettek most bele?
Hogy az izzítógyertyák jók, az még nem jelenti, hogy van is izzítás, főleg a 240másodperces utóizzítás. ??? A gyertyák milyen hosszúak?
Van pumpa a tankban. 4-5-ször rá kell adni a gyújtást 15-20másodpercre. Általában hallani lehet a pumpát amikor megy a jobb hátsó ülés tájékán. Ha nem működik, akkor persze nem fog beindulni.
Auy 2000 év végi Seat Alhambra üzemanyag szűrő csere után az autó nem indult. Előző csere után gyújtáson kb egy perc után indult és nem állt le. (Nem töltöttem fel az új szűrőt gázolajjal)
Most viszont igen és utána be sem indult.
Létezik egy elektromos üzemanyag pumpa ami tönkre ment vagy csak a tandempumpa van benne ?
"A dugattyú konkrétan oldalirányban kb. 1mm-t mozdítható."
Ez most mérve ennyi, vagy csak sacc? Mert ha mérve nem több 0.5mm-nél, akkor az pont annyi mint amikor a gyárban összerakták. Oldal irányban nagy a hézag, mert a dugattyú ovális és oldalra tágul, köszönhetően az invár betéteknek.
Itt felvetődik egy kérdés, oldalirányban mitől kopna a dugattyú???
"A blokk síkjára rakott vonalzó alatt pedig jócskán átlátni."
A kérdés ugyanaz. Mérve mennyi?? 0.05mm hézagnál is jól láthatóan átjön a fény, de az 0.1mm még jó.
A felújítást megint csak mérések után lehet eldönteni. Mennyi kopás van a hegerekben?? Nem körömmel kaparva, hanem intóval megmérve!