Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

rvf400 Creative Commons License 2024.03.14 0 0 68531

sziasztok,

 

Galaxy 2003

 

az ötödik ajtó nyitható belülről ?

 

köszi

Zoka666 Creative Commons License 2024.03.10 0 0 68530

Check , làmpa nem jelzett be. Rángatást tapasztaltam, akkor beirt a computerba, .a dpf nem bántották. De erről nem beszéltunk ill nem tajekoztattak.

409 Creative Commons License 2024.03.09 0 0 68529

"hibat nemdobott ki, de benne volt az egr hiba."

 

???? Nem is volt meg mégis volt? Az meg hogyan?

 

Nem kell tanítani.

 

A DPF-et is kiírták?

Előzmény: Zoka666 (68528)
Zoka666 Creative Commons License 2024.03.09 0 0 68528

Vw sharan 2.0 brt motorkódu autom van, rángatot, hibat nemdobott ki, de benne volt az egr hiba. Kitakarították a muhelyben. Teljesen elvolt dugulva. Hazafelé is rángatott igy ki lett iratattva.  Kerdesem nem kellett volna ezt ujratanitani ,mint a benzines golfon a folytószelepet takarítás után. Egyebkent a rangatad megszűnt.  Utolsó utján t trailerrel hozattam haza, mert nem idult el es az alapjáraton olyan volt mint a 3 hengeres.

409 Creative Commons License 2024.03.09 0 1 68527

 

 Na már! Van varázsgömböm is....   :P  :)

Előzmény: KawaBazsy (68526)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.03.07 0 0 68526

Nincs neki olyan, ráfülelés, ráolvasás zajlik.. :-)

Előzmény: sur5al (68525)
sur5al Creative Commons License 2024.03.07 0 0 68525

Na jól van, belejelentkeztem a naptáratokba. Fenheted a diagnosztikai műszereidet.:DDD

Előzmény: 409 (68486)
409 Creative Commons License 2024.03.06 0 1 68524

Hopp, most látom. 

 

Köszönöm Uram!  :))))

Előzmény: rvf400 (68521)
rvf400 Creative Commons License 2024.03.05 0 0 68523

nem, László

Előzmény: KawaBazsy (68522)
KawaBazsy Creative Commons License 2024.03.05 0 0 68522

Adorján? :-)

Előzmény: rvf400 (68521)
rvf400 Creative Commons License 2024.03.05 0 1 68521

Isten éltessen Mester !  ;-)

Galaxy2006 Creative Commons License 2024.02.29 0 0 68520

Sziasztok!Az lenne a kérdésem,Ford galaxy 1.9pd wgr lehet a váltógombot külön csetélni,vagy cdak együtt a szoknyával?

Stex06 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 68519

Köszönöm, utánajárok az említett dolgoknak és jövök majd. 
Addig is minden jót!

Előzmény: 409 (68515)
eshe Creative Commons License 2024.02.26 0 0 68518

A motor a szerelő szerint meg lett főzve ettől vetemedett el .A víz tűnt el belőle ,ezért lett szétszedve hengerfejezésre.Sajnos személyesen nem láttam,de egy megbízható szerelő csinálja,aki ért hozzá.A pd tengely csapágyai is szarul néznek ki.Mindenesetre azt mondja hogy ha akarom összerakja de nem vállal rá semmi garanciát.

Előzmény: 409 (68510)
409 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68517

Ha a pumpa nem megy, akkor leáll és többé nem indul amíg az rossz.

Előzmény: tommaso75 (68516)
tommaso75 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68516

Köszönöm szépen "409" mester úr.

 

Az lenne a kérdésem, hogy az üzemanyagszűrő feltöltése után beindult a motor és nem állt le, de be fog e indulni majd több napi állás után is akkor, ha hibás az elektromos üzemanyag szivattyú ?

Előzmény: 409 (68514)
409 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68515

A 23 elég kevés, 25bar alatt már hidegen kehes szokott lenni. Persze a mérés is kérdéses, milyen kompressziómérő, mennyit forog a motor....

 A többit így nehéz kitalálni, de valószínű, hogy valamit elhibáztak annál a hengerfej szerelésnél, ha előtte semmi ilyen gond nem volt. Dugattyú kiállásról és a hengerfejtömítés vastagságról tudni valamit?? Milyen vastag tömítés volt benne előtte és milyet tettek most bele?

Hogy az izzítógyertyák jók, az még nem jelenti, hogy van is izzítás, főleg a 240másodperces utóizzítás. ??? A gyertyák milyen hosszúak?

Előzmény: Stex06 (68513)
409 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68514

Van pumpa a tankban. 4-5-ször rá kell adni a gyújtást 15-20másodpercre. Általában hallani lehet a pumpát amikor megy a jobb hátsó ülés tájékán. Ha nem működik, akkor persze nem fog beindulni.

Előzmény: tommaso75 (68512)
Stex06 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68513

Jó napot! 

Megmértük a nyomást a hengerekben.
1es-25bar
2es-26
3as-25
4es-23

A 4es nél lévő kis eltérés okozhatja az adott problémát? Hidrotőkét nem cseréltek. 
Esetleg más más amire érdemes lenne ránézni?

Köszönöm!

Előzmény: 409 (68498)
tommaso75 Creative Commons License 2024.02.25 0 0 68512

Szép napot kívánok mindenkinek.

Sajnos egy új (hiba) jelenségbe botlottam.

Auy 2000 év végi Seat Alhambra üzemanyag szűrő csere után az autó nem indult. Előző csere után gyújtáson kb egy perc után indult és nem állt le. (Nem töltöttem fel az új szűrőt gázolajjal)

Most viszont igen és utána be sem indult.

Létezik egy elektromos üzemanyag pumpa ami tönkre ment vagy csak a tandempumpa van benne ?

409 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 68511

Márványlap/csiszolóvászon.  ://

Előzmény: Tectane (68509)
409 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 68510

"A dugattyú konkrétan oldalirányban kb. 1mm-t mozdítható."

 

Ez most mérve ennyi, vagy csak sacc? Mert ha mérve nem több 0.5mm-nél, akkor az pont annyi mint amikor a gyárban összerakták. Oldal irányban nagy a hézag, mert a dugattyú ovális és oldalra tágul, köszönhetően az invár betéteknek.

Itt felvetődik egy kérdés, oldalirányban mitől kopna a dugattyú???

 

"A blokk síkjára rakott vonalzó alatt pedig jócskán átlátni."

 A kérdés ugyanaz. Mérve mennyi?? 0.05mm hézagnál is jól láthatóan átjön a fény, de az 0.1mm még jó.

 

A felújítást megint csak mérések után lehet eldönteni. Mennyi kopás van a hegerekben?? Nem körömmel kaparva, hanem intóval megmérve!

Előzmény: eshe (68508)
Tectane Creative Commons License 2024.02.24 0 0 68509

PD blokkot láttam már hogy a helyén sikoltak, összerakás előtt. Módszert nem árulták el, ötletem van. 

Előzmény: eshe (68508)
eshe Creative Commons License 2024.02.24 0 0 68508

A dugattyú konkrétan oldalirányban kb. 1mm-t mozdítható.Tudom hogy kell illesztési hézag,de ezt sokallják.A blokk síkjára rakott vonalzó alatt pedig jócskán átlátni.Mondjuk a motorban 500 körül van,így már megérett a felújításra.Motort ki kell venni síkoltatni és akkor már teljes szétszedés és felújítás ami manapság már nagyon drága dolog.

Mindenesetre köszönöm a segítségedet,megpróbálok egy konkrét személyt keresni aki járatos a dologban.

Előzmény: 409 (68507)
409 Creative Commons License 2024.02.24 0 0 68507

 

 "lóg a dugattyú és vetemedett a tömb."

 

A dugattyúkkal szokott gond lenni, elrepednek, kilyukadnak. Dugattyú cserével ezek javíthatók. Hogy a "lóg" mit jelent, azt nem tudom. A blokk vetemedést sem értem, mitől vetemedne egy ilyen drabális öntöttvas blokk. ??

 

Az 1.9-es blokk csereszabatos a főtengelyjeladó kivételével. Hogy azzal mit lehet kezdeni azt nem tudom, de biztosan nem egyszerű. A két jeladó nem csak fizikai méreteiben különbözik, eltérő a jelalakjuk és a működési elvük is.

Olyat kellene keresni aki már csinált ilyet és van tapasztalata.

Előzmény: eshe (68506)
eshe Creative Commons License 2024.02.23 0 0 68506

Üdv!

Sajnos úgy néz ki hogy a Brt motor kódú 2.0 pd motor az utolsókat rúgta a Sharanban.A szerelő szerint a hengerfejen kívül a blokkot is fel kellene teljesen újítani,mert lóg a dugattyú és vetemedett a tömb.Inkább bontott motor cseréjét javasolja.Felmerült az hogy egy Asz-es vagy Auy-os blokkot kellene beépíteni és a régi motor porlasztóival ,turbójával , vezérlőjével és szerelvényeivel összerakni.Mennyire csereszabatosak ezek egymással?A váltót és a kuplungot fel lehet rá rakni?Hallottam már ilyen átépítésekről,ott állítólag valami főtengely holtpont jeladót kell felrakni az 1.9-es motorra.

Köszi a választ.

Előzmény: 409 (68504)
BMWKRAFT Creative Commons License 2024.02.18 0 0 68505

Köszönöm!

Előzmény: 409 (68504)
409 Creative Commons License 2024.02.18 0 0 68504

A motorvezérlő alatt.

Előzmény: BMWKRAFT (68502)
BMWKRAFT Creative Commons License 2024.02.18 0 0 68503

Megtalaltam az öszi hibakodot, nem immo volt, vagy azt a kepet törölhettem......

01032 utas oldali zar hiba.

Előzmény: 409 (68499)
BMWKRAFT Creative Commons License 2024.02.18 0 0 68502

Az olvasotekercset megtalalom.

Hol talalhato az immodoboz?

Előzmény: 409 (68499)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!