Megjelentek az első hivatalos fotók az idén debütáló új 207-esről. Érdemes elmazsolázni a részleteken. De úgy egészben is gyönyörű a kocsi.
Nagyon attraktív kisautó. Komolyan vásárlásra csábít :)
Mindjárt prezentálok pár fotót.
A kulcs, amit kaptál, valószínűleg a pótkulcs, ezeket többnyire egy távirányítós és egy sima kulccsal adták újonnan. Ha szeretnél hozzá távirányítós kulcsot, akkor szerintem mindenképp márkaszervizhez kell fordulni, ott tudnak rendelni hozzá, aztán fel is tanítani (meg esetleg a régit töröltetni, ha neadjisten hátsó szándék miatt nem került hozzád a kulcs).
A sok villogás teljesen normális, ha távirányítóval nyitod, akkor is villog sokat. Nekem viszont zárásnál (távirányítóval) is villog 1-2-t, csak lassabban.
A távirányítónak van egy olyan segédfunkciója is, hogy ha már bezárt autónál megnyomod újra a zárógombot, akkor megint sokat villogtatja az indexet, ez pl. egy nagy parkolóban lehet segítség, hogy könnyebben észrevedd, hol is hagytad a kocsidat.
Pár hónapja vettünk egy 2008-as 207-et, 1.6HDI 90 lovas.
Egy kulcsot kaptunk csak hozzá, és azon sincsenek gombok a központi zárhoz (pedig oroszlános kulcs ;-) , és ami furcsa, hogy amikor kinyitom az autót, akkor az indexek villognak gyorsan, sokat (nem számoltam, de hatot kb.) Amikor becsukom, akkor nem csinál ilyet.
Ez normális? Nem kellene valami gombos nyitásának lennie az autónak? Amúgy elég jól felszerelt, Österreich Edition ;-) , nem gondolom, hogy csak kulccsal kellene tudnom nyitogatni...
Tudom, el kellene vinni egy hozzáértőhöz, aki megmondja, mi van benne, és mi hiányzik hozzá, meg mihamarabb kellene egy kulcsot is másoltatnom, de az idő...
Majonéz lehet télen a rövid távok miatt is. Én is váltottam már Total-ról. De a 2000-es olajat sztem ne cseréld le... Inkább nézzetek valami profi diagnosztikát. Egy rossz gyertya, hibás trafó, vagy injektor stb is bekavarhat...
Olvastam én is hogy a szolenoidok érzékenyek a motorolaj nyomásra, olajszintre, minőségre,kb. mindenre. Mobil 1 esp formulás olaj van most benne. Tavaly a Total Quartz olaj télen jégkásás volt!!!!!!!Olajbetöltő sapkában vastagon állt!!! Lehet hogy nem használt az olajszivattyúnak. A Mobil 1 olajjal azóta nem habzik, vagy "capucchinós" ki hogy mondja. Betöltőnyílás körül is tiszta. Legutóbbi olajcsere óta 2000 km van benne, úgy cseréltünk szolenoidokat. Nem tudom, lehet hogy kap egy olajcserét, + ellenőrizzük a szolenoidok tisztaságát.
Hmm, hát ez így elég pocsékul hangzik; én a motorvezérlő paráig nem jutottam el. Nem tudom hogy az okoskerék okozhatja-e a hibát... Mondjuk azt szokták mondani, érdemes az egész pakkot egyben cserélni.
A kód alapján pedig szolenoidra gondolnék. Mindkettőt cseréltétek? Én is magam akartam cserélni, hiszen 1 csavar fogja, aztán beparáztattak a Pug szervizben, hogy fel kell tanítani, meg hasonlók... hogy ez marketing bullshit vagy tényleg csináltak valamit - nem tudom. Gondolom úgy is próbáltátok, hogy kitöröltétek a hibakódot. Sajnos az olaj minőségére is elég kényes a cucc; van aki olajat cserél, aztán a szolenoidokat is kimossa fék- vagy szeleptisztító spray-el...
Üdv! Köszönöm az infót. Vezérmű tengely jeladókat tavaly cseréltünk, trafókkal együtt. Vezérlés cserénél az "okoskerék " ha ez a neve,nem lett cserélve, csak a lánc,csúszkák, láncfeszitő. Remélem nem az szívat. Hibakódot egyik indításkor behúzza, máskor meg nem. Azt vettük észre,ha indítás után erősebben bedadog, hozza a hibakódot, ha csak kicsit dadog be akkor hibakód mentes. Ezt a bedadogást indítás után kb 15 másodperc múlva csinálja, addig szépen jár a motor. Vicc az egészben hogy az autó érzetre ugyanúgy megy hibakóddal, mint anélkül. 0011- es hibakódot ír : szívó oldali vezérműtenely időzítés túltolva, azt hiszem ezt dobja be. Katalizátort múltor leszedtük, 1-es és 3-as hengereknél vastagon kormos. Ez sem túl jó. Diagnosztika szerint az üzemanyag nyomás is nagyon ingadozik. Autóvillamossági szerelő mondta hogy volt már dolga olyan 207 sw-vel ami a motorvezérlőből dobálta be a hibakódot, hibába cseréltek ki minden olyat aminek köze lehet hozzá. Remélem nem az van itt is hogy a motorvezérlő meggondolja magát és húzza a hibakódot, mivel egyik indításkor jó, 5. vagy 6. utána meg hibakód jelenik meg.
Szia, hááát, ha a szolenoidok cserélve lettek, és a gyertyák/trafók/lambdaszondák tutira jók, akkor talán még a veztengely jeladókat
(jobboldalt van kettő a blokk tetején) érdemes megnézni, az is okozhat timing gubancot. (Az a baj, én szinte mindent cseréltem, és már nem tudom igazából mi oldotta meg a problémát :-/ De ezek mind megvoltak.)
Sziasztok! 207sw tulajdonos vagyok, 1.4 vti 2009-es évjárat. Olyan probléma lépett fel, hogy antipollution faultly felirat jelenik meg a kijelzőn indítás után kb10másodperccel.0011es kódot hoz. Ilyenkor az egyenletes alapjárat kicsit bedadog, amig az anipollution faultly megjelenik. Utána megint egyenletes az alapjárat. Közelmúltban volt vezérlés csere. Ezt a hibakódot eddig csak hidegindítas utána hozta,de tegnap már üzemmeleg motornál is behúzta. Meleg motornál hibakód törlés után nem jelent meg újra a hibakód,viszont a következő hidegindítasnál ugyanúgy behúzta a hibakódot. A két szolenoid szelepet is kicseréltük, de ugyanúgy fennáll a hiba. Egyik alkalommal az autovillamossági szerelő azt mondta hogy a motorvezérlőből is behúzhatja a hibát. Ez valahogy nem hangzott jól. Nem tudom valaki találkozott e már hasonlóval.
Annyira pontosan nem ismerem a váltót, de nem kizárt, hogy nincs a váltón leeresztő csavar. Már jó 30 éve nem 'divat', mivel lifetime olajjal töltik fel a váltókat. Elvileg sose kell cserélni. Gyakorlatilag az olaj élettartama általában hosszabb, mint a váltóé, amikor meg javítani kell, úgyis cserélik benne. Ettől függetlenül bajt nem csinálsz vele, ha kicseréled. Ha van oldalsó vagy alsó fedél a váltón, azt kell leszedni, akkor az olaj is kifolyik. Ilyenkor érdemes készülni az adott fedélhez való tömítéssel is előre, mert az valószínűleg nem fog egyben lejönni. Esetleg ha van egy felső fedél, azon keresztül lehet még megfelelő eszközzel leszívni az olajat.
Én nem mondtam, hogy csak alvázszám alapján lehet kideríteni, de emlékeztem, hogy van egy ilyen lehetőség. HAHU-s hirdetéseket meg nem igazán szoktam nézegetni :)
No megtaláltam, valóban a Peugeot Fábián révén lehet rákeresni alvázszám alapján.....és most jöttem rá, hogy 2017-ben ezt már egyszer sikerült kinyomoznom,.... de nem emlékeztem rá :). ...és láss csodát a felszereltsége az alvázszám alapján: SPORT ...nem Sporty, hanem SPORT :)
Egyénként így lehet megnézni Peugeot adatokat ha valakit érdekel:
A linken lévő leírás/képek alapján Trendy és Prémium ötvözete. A prémiumhoz passzol a ködlámpa elhelyezkedése és a fehér számlap krómkerettel, valamint csomagtérháló, viszont az ajtókon lévő csík nem színrafújt :). ....és a katalógusból hiányzik a Sporty, de van helyette Féline :)...nem lettem okosabb. http://fredibeni-peugeot.hu/htmls/kats/kat_207.pdf
Szia, Győr-Moson-Sopron megye, de egyenlőre még nem eladó :).
#laca151: Ha megnézem a használtauto.hu hirdetéseit minden peugeotnál szerepel a felszereltség már a meghirdetett kocsi nevében...honnan tudja mindenki, ha csak alvázszám alapján lehet kideríteni? :(
Elvileg a peugeot (talán Fábián) honlapján keresztül el lehet jutni vmi gyári rendszerhez, ahol alvázszám alapján le tudod kérdezni. Nekem sikerült, csak már évekkel ezelőtt volt, nem emlékszem rá pontosan.
Szia, ködlámpa miatt prémium vagy urban szerintem, legalábbis amiket láttam eddig. Mi ilyen autót szeretnék, megkérdezhetem merre felé és milyen árban lenne? 😀
Sziasztok, lányom 5 éve használ egy Peugeot 207-et (2006 gyártási év, 2007 forgalomba helyezés), lassan eladásra kerülne, kérdésem, hogy mi alapján lehet beazonosítani, hogy milyen felszereltségű (Urban, Trendy, Sporty, Prémium), a hirdetésben nem szeretnénk valótlanságot írni, de a forgalmiból, szervízkönyvből nem derül ki számomra semmi. A képek alapján meg lehet ezt állapítani? ...ha nem mi alapján lehetne?
Van nekem egy 207 CC (1.6 VTi, Feline, 2014-es) autóm, aminek nem működik a kihangosító mikrofonja (teljesen süket, szóval valamilyen kontakthibára gyanakszom). A kérdés az, hogy a felső borítást (amibe az utastér világítás is bele van építve) hogyan kell leszedni? Addig megvan, hogy a napellenzőket le kell csavarozni, de utána mi a teendő? Simán lepattintom az elemet?
A VTi motorok problémásak voltak állítólag, asszem 2010-ig, utána már nem. A vezérműlánc tudott elszakadni benne. Bár olyat is olvastam, hogy a problémás eseteknél sokszor vagy a csereperiódus, vagy a megfelelő motorolaj használata hibádzott.
Sziasztok! Autóvásárlás előtt állok és az egyik kiszemelt típus a 207sw lenne,2009es évjárattól mondjuk 2011ig. Tanácsokat,tippeket kérnék a benzines tipussal kapcsolatban, mire figyeljek, melyik motort kerüljem, vannak-e tipushibái, ilyesmik.
Van egy peugeot 207 cc 2008-as évjárat . Egyik percről a másikra nincs hátra sebesség (rückwertz) Járt már valaki így ? Elötte való nap ötödiket vette nehezen