OK, én elhiszem, de ha kapnék egy ezrest ahányszor én ezt hallottam és mégsem volt jó (mármint működött, de már vacak volt), akkor most bőven lenne lóvém. ;-)
Nyilván ettől még lehet valóban jó is, csak jeleztem vele, hogy átlag felhasználók gyakran jónak minősítenek egy haldokló kuplungot is.
a kuplung az tuti jo.régebben is csinálta ezt recsegett néha .de aztán helyrejött honapokig nem volt gond.most kapott uj motort a kicsike cakk pakk mindenestöl cserélve lett .a régiben volt 560 000 kb most az uj moci 77 000 kilométeres.azt az önbeállitót hol találom?
Szerintem az automata bowden önbeállója enged el, azért recseg és esik be.
Bowden csere megoldja, ha valóban ez van, bár ez olyankor szokott előfordulni, amikor már vacak a kuplung és túl nagy a pedálerő. Ez tönkreteszi a bowden önbeállóját.
Persze ezt csak élőben lehet megnézni, hogy ez az eset áll-e fenn, messziről csak találgatni lehet.
Igen a Berlingo anyós ülés alatt van ez a csoda. De van ilyen a dci-ben is csak nem tudtam mi lenne ez. Köszönöm a tájékoztatást! :) Ja és persze kurvára elb@szott helyen van. Felakad valamibe és annyi olyan alacsony...
Régi Berlingo így hogy ez az újabb megvan egy ideje bátran mondhatom egy isten jó gép! Annyi szól az újabb mellett nem esünk ki az alján. Ez alacsony és kényelmetlenebb és kisebb is belülről. Már vissza sírom a régit pedig még itt van csak már nem használjuk...
Berlingo 1.9D 2005. WJY. Használt BSI csere utáni problémák...
Ez a tõrténet röviden: BSI meghibásodott ( panel részben elfüstölt).., bontott Bsi lett egyböl ( szűztelenités nélküli) beszerelve , inditási problema kilett küszöbölve , adagoló leállitószelep megkerülésével, központi távvezérlő eleve rossz volt.) , Most minden müködik, van indulás , világitás, ablakok jó mükődése stb., viszont a Km óra nem mutat sebességet- nem mér km- t., sárga motorcseklámpa folyamatosan ég, egy piros STOP lámpa állandón villog.Müszerfal végrehajtótesztben jó. Beszerelt BSI- számai nem teljesen egyeznek.
A most kicserélt BSI-nél most más motor és VIN kód jelenik meg., Diagboxunk nincsen.
Köszönettel venném segitségetek a " hogyan tovább" kérdésre vonatkozóan.
Irjál nekik egy emailt amiben leírod a számokat amiket Fez is mond és kérj ár ajánlatot. Nekem mindíg bevált küldtek is, mert valóban kissé kacifántosan van megoldva az oldal mondhati egy kalap sz.r.... :)
Gyári számot kell kinézni alvázszám alapján és azt használni ilyen oldalakon. Úgy alig szokott gond lenni. Tudom, hogy viszonylag olcsó a Kovácsautó, de elég sz@r a rendszere, sok hibával.
Van egy Berlingóm, 2007 gyártású,1560 ccm, 66 kw, 9HX (DV6ATED4) (19027) , megvan a motor és alvázszám is.
Rendelni akartam féltengelyt, de ennyi adat birtokában is többféle sebességváltó típushoz tartozó féltengelyt dobott ki a Kovács autóalkatrész, amik ugyan igen hasonlók voltak, de akkor is honnan tudom meg, hogy az én sebváltóm BE3 vagy
BE4R típusú? Ha tud erről valaki valamit, ossza meg legyen szíves.
Ha erre jársz hamarabb itt is jó lesz ha válaszolsz az ülés fűtés illetően.
Bár alá nézve van valami fűtő szál szerúség bekötve az ülésbe csak a gombja nincs meg szinte annak helye gyárilag vakolt. Itt van 2 foto ez esetleg hátha neked többet mond. Hogy van ez akkor előkészítés szerűség benne lenne vagy nincs és komplett kell minden vagy csak a gombja és mi kellhet még működjön? Nem értek hozzá nem is nagyon láttam még ilyet...
Persze a többiek is ha valaki látott már ilyet vagy valamennyira vágja a témát az segíthetne. Itt a tél és nagyon jó lenne ha lenne...
találtam egy ilyet is a vezetékén... (nem tudom ezt sem mi lehet...)
Sziasztok ! Egy jó ideje a centrálnyitás utan a sofőroldalit (soha) ill. az anyósoldalit (ritkán) első ajtókat nem nyitja . Ugyanúgy záráskor pedig a jobb hátsót nem zárja be . Biztosíték az rendben van. Ez mitől lehet ? Köszönöm a válaszokat
Egy ismerősömnek egy Citroen Xsara Picassoja van 2002es 2.0hdi motor van benne nah már mostanában eléggé szivatja őket. Nehezen indul vagy többszöre indul van hogy 5-6szor is rá kell adni a gyűjtást és akkor beindul először a üzemanyag szivattyúra gondoltunk csere de nem lett jobb van mikor elsőre indul de van hogy vagy 6 szor rá kell tolni a gyujtást.... Minden hogy hideg vagy üzem meleg a motor autópályán is szépen megy húz rendesen.... Köszönöm a válaszokat!
Azt a rángatást jó lenne élőben érezni, de amire én gondolok, olyat féltengely nem hiszem, hogy tudna produkálni. (nyilván ez vélemény, nem 100%, de elég kicsi az esély rá)
Akár az is lehet. Meg az is, hogy sz@r az új kuplung. Jellemzően a tárcsa hibája miatt szokta ezt csinálni, de nyilván nem minden esetben.
Volt, hogy berakás előtt véletlenül le volt ejtve a tárcsa és már ez lett az eredménye. Vagy egy másiknál a surlódó rész anyaga volt rossz. Néha a szerkezet hibája is okozhatja, ha pl. el van repedve a rugó és ott emiatt féloldalasan emel ki. Mondjuk ez új szett esetében nem valószínű.
Az alany egy 2010-es B9-es Berlingo kisteher 1.6hdi 90le. Nem kettőstömegűvel szerelt verzió(9hx). Induláskor kuplung csúsztatásánál beremeg az autó. Erőteljesebb elinduláskor szinte semmi. Kuplung cserélve lett. Lendkereket elvileg felszabályozták mert nem volt az igazi. Valamivel jobb lett de közel sem jó!
Mi lehet a hiba oka? Esélyes hogy a lendkerék mégsem lett tökéletes, és az remeg be?