A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Annak mi értelme lenne, amikor egyedi darab és mindig ugyanaz az ember vezeti?
Ez úgy szokott lenni, hogy aki megcsinálja a csuklósra, annak beírják a szólóra is. Akinek meg nincs csuklósvizsgája, az majd megcsinálja szólón, de gyakorlatilag folyamatosak a típusoktatások, hisz' folyamatosan jönnek-mennek az emberek...
Jó volt, köszönet innen is érte! :) Viszont a két retrojárat iránytábláira azért rá lehetett volna biggyeszteni az iránytáblák bal szélére a K1, meg a K2 feliratot, mert így kicsit szegényesnek hatott, és persze messziről alig olvashatónak látszódtak az iránytáblák.
Vélhetően van itt a fórumon jó pár "olvtárs" aki szintén gyermekként kezdte, lehet most ott ül a karika mögött és tekeri egész nap.
A különbség annyi, hogy amikor ők kezdték nem volt net, nem volt digitális fényképező és a tevékenységük illetve, hogy azzal zavartak valakiket annak idején nem volt annyira nyilván való mint most.
A Forte tekercs 24-36 kockáját meg kellett gondolni, hogy mire használja el az ember fia ha már amúgy is akkor drága pénzért kellett kidolgoztatni, nem volt a gépen delete gomb. Na meg lehetősége sem volt mindenkinek arra, hogy fotózzon.
Ha tudtak volna nagyobb helyet adni, jó lett volna megnézni a BPI280ast, es több akár aktív járművet (eModulo, E91, egy Conecto, Mmodulok. Legalább jól volt beállitva fotózáshoz (és lehetett is fotózni) a 280ast.
A BPI415 elöl volt, de nem lehetett. Jó ötlet volt a telephelyi körjárat.
Megdöbbentett mennyi selejt Volvo van.
Családosként mindig jó a kísérőprogram, babaszoba. Csecsemőktől az öregekig elég széles a skála.
Nekem külön érdekes volt a 293-as duplacsuklós. Jó, hogy fel lehetett szállni.
A transzferbuszok pozitív meglepetesként hatottak. (Közlemenyből mintha kimaradt volna.)
Jó kérdés, ezekre soha nem kapunk választ, de az Ikarus 415-öt is be lehetett volna tenni Ikarus 405 mellé pl. a fanoknak, bár mondjuk én nem tudom miért kell ezekről tízezernyi képet készíteni és szokás szerint ugyanazok csinálták a fesztivált, akik a GVM-en lógnak egész nap...
Én tényleg azt gondoltam, hogy majd meg lehet nézni a ráncajtóst, hiszen a múltkori bemutatóra én mint átlag ember nem mehettem be.
Picit kevésnek érződött, és megint tele volt minden gyerekkel és sulinettel... Érdekes volt látni a BPO-358-at még saját futóművekkel, messze a továbbra is többszínű ajtószárnyas BPI-280-at. Kár, hogy ezek nem voltak aktív részesei a napnak. Rá kellene majd lassan nézni a nosztalgiaflottára, mert a 284-esen és az MZEn is nőnek a rozsdafoltok.