Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bmrenault Creative Commons License 5 órája 0 0 220137

Nekem nincs 🤣. 

Állithatoból meg ilyen kéne.

https://youtube.com/shorts/W_Mj4931IMM?si=1i-UGyWMjSFWAxod

Előzmény: Paco155 (220136)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220136

37-es nálad sincs vagy rosszul raktad be őket :P

Előzmény: Bmrenault (220134)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220135

Ha találkoztam is akkor állítható kulccsal oldottam meg a dolgot, nem jegyeztem meg.

Előzmény: bnorci71 (220132)
Bmrenault Creative Commons License 5 órája 0 0 220134

Még van is🤣.

Na 37 es nincs...

 

Előzmény: bnorci71 (220132)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220133

"8-32-ig 1mm lépésben és utána 36 létezik fej "

 

Jonneswaynél 34-35 is van a rövid félcolos fejből a 36 alatt, a 33 meg náluk is kimarad. :)   Mondom, létezhet nem szabvány szerinti fej amennyit csak a tervező/gyártó akar.   Csak ritka.

Előzmény: bnorci71 (220132)
bnorci71 Creative Commons License 6 órája 0 0 220132

na én is ezt mondtam, hogy nincs, de mégis van

https://pumatools.hu/keziszerszam/kezi-dugokulcsok/1-2-6-lapu-hosszu/dugokulcs-crowafej-1-2-6-lap-hosszu-31-mm-genius.html

 

8-32-ig 1mm lépésben és utána 36 létezik fej

 

ahogy Paco155 írja ahol szopatni akarnak vagy azt, hogy sima mezei szerviz ne tudja megbontani mint a különféle E/Torx/Spin fejek.

 

Ezért kérdeztem tőletek valaki találkozott már ilyen mérettel?

Előzmény: cam aro (220129)
Bmrenault Creative Commons License 6 órája 0 0 220131

M8 asból van olyan amihez 12 es vagy 14 es kell.

M10 esből is van 17 es fejjel.

M5 ös kerékpáron 9 es fejjel...

 

 

Kocsinál az a bónusz mikor egyik fele metrikus másik meg "birodalmi"...

Előzmény: Paco155 (220130)
Paco155 Creative Commons License 8 órája 0 0 220130

Létezik a szabványos méretsor  (DIN 931) ami a csavar átmérője alapján adja meg annak fő méreteit, közte a hatlapfej méreteit is.  Ebben található a 24-27-30-32  hatlapfejek, és értelmezhetően ehhez gyártják a szerszámokat. 

Alább egy részlet, a sor folytatódik messze a végtelenbe... meg lefelé is M1-től biztosan. 

 

 

Magánmegjegyzés: Aki valahova 31-es hatlapfejet tervezett az szopatni kívánja a népet, kifejezetten azért csinálta, hogy célszerszám kelljen hozzá.  

Előzmény: cam aro (220129)
cam aro Creative Commons License 16 órája 0 0 220129

 

 nincs 31 mert a sor 27-30-32 ""

 

ha ezt megmagyarazod, nem kell tobbet tanulnod. :) 

Előzmény: bnorci71 (220128)
bnorci71 Creative Commons License 18 órája -1 0 220128

nem tudom nálunk teljesen máshova derült ki, hogy 31-es hatszög kel.

Én mondtam kollégának nincs 31 mert a sor 27-30-32 31 nincs erre linkelt egyet én meg pislogtam, gondoltam aki napi szinten kulcsol biztos találkozik vele, valami idióta helyen

 

 

cam aro

nem mondod, sose jövök rá, ma is tanultam valamit

Előzmény: Quattroman (220126)
cam aro Creative Commons License 19 órája 0 1 220127

ahova kicsi a 30-as, nagy a 32-es.. oda pont jo a 31-es.. :)

Előzmény: bnorci71 (220125)
Quattroman Creative Commons License 19 órája 0 0 220126

manapság már mindenféle van

pl olajszűrőház fedél?

Előzmény: bnorci71 (220125)
bnorci71 Creative Commons License 27 órája 0 0 220125

Urak!

 

ki találkozott már 31mm-es fejű csavarral, kollégának ma állítottam nincs ilyen dugófej, de van. De minek és hova?

Quattroman Creative Commons License 1 napja 0 0 220124
gss Creative Commons License 1 napja 0 0 220123

Gubacsi úton a dm autóval nekem volt pozitív tapasztalatom

Előzmény: skt15 (220117)
cam aro Creative Commons License 1 napja 0 0 220122

szerintem egy kormanymuvet nem lehet felujitani. 

javitani lehet rajta csak. 

az meg hogy mi eri meg az ar, es adott garancian mulik. 

ez meg a te dontesed. 

Előzmény: skt15 (220117)
skt15 Creative Commons License 2 napja 0 0 220117

Kérdés:

Kormánymű felújítást szabad/érdemes csináltatni (cseredarabos akár), vagy kuka és újat bele?

Ha igen, hol vannak pozitív tapasztalatok?

Zöld, 3 ajtós, 1,6-os 2004-es Grand Vitara (gömbölyű Vitara)

Capt.IQ229 Creative Commons License 2 napja 0 0 220116

 

2 hibája lehet.

 

Ha az elkoszolódik/elkopik akkor "átlendül", nem áll meg a végén. Először csak ritkán, majd állandóan. Motorcsere.

 

Szorul a mechanika. Ez van az esetek 90%-ában ilyen öreg kocsiknál.

A két karnak a tengelyében rohad be a spiáter.

Fújkálással, olajozással legtöbbször csak rontunk a helyzeten.

Legutóbb -a lent is említett korcs sparknál a spiáter házat megfúrva sikerült mindenféle sprayval mozgásra késztetni. Utána már zsíros olaj is bejutott és szuper lett.

Szenvedés oka, hogy az új mechanika online beazonostíhatatlan és nehezen beszerezhető volt.

Előzmény: masterflash (220107)
arigeri71 Creative Commons License 2 napja 0 0 220115

"ott a feszito, az a dolga"

 

Én is így gondoltam, de gyakorlottabbtól nem szégyen a kérdezés. Köszönöm a válaszokat!:)

Előzmény: cam aro (220114)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220114

egyből teszed bele az új feszítőt.

A felső kerekek nyomatékra húzása+fokolása értelemszerűen ez után következik. :)""

 

 mi ertelme  elofesziteni a lancot ? 

ott a feszito, az a dolga. 

 

nem hasznalom, 

hasznaltam, de gyorsan kiderult hogy semmi ertelme. 

(hacsak nem visszafele akarod forgatni a motort. ) 

Előzmény: arigeri71 (220112)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220113

220111.

Előzmény: arigeri71 (220112)
arigeri71 Creative Commons License 2 napja 0 0 220112

Bocsi! Félreérthetően kérdeztem. A lánc előfeszítésre kérdeztem, hogy használod-e az állítható előfeszítő szerszámot, vagy egyből teszed bele az új feszítőt. A felső kerekek nyomatékra húzása+fokolása értelemszerűen ez után következik. :)

 

Előzmény: cam aro (220111)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220111

bele az uj feszito,  fokolas meg ez utan.  

 

Előzmény: arigeri71 (220106)
mados Creative Commons License 2 napja 0 0 220110

Az érintkező pálya rézből van és a lekopott rézforgács összekeveredik a zsírral,amit az érintkező pálya kenésére használnak,ettől részben vezetővé válik és ettől hülyül meg a motor a végállás közelében. Szét kell szedni a motor áttételházát,kimosni féktisztítóval az érintkezőpályát és újra összerakni. Kis zsír nem árt bele,de csak annyi,hogy az érintkezők és az érintkező pálya között megmaradjon a kontakt.

Előzmény: Quattroman (220109)
Quattroman Creative Commons License 2 napja 0 0 220109

a motor áttételházában van egy érintkezőpálya amin a kontaktot megszakítja végállásban, de ha remeg akkor ott szorul valami

Előzmény: masterflash (220107)
JAMIE222 Creative Commons License 3 napja 0 0 220108

Nálam dízel Cromában utángyártott Valeo-szett fut, olyan 170000 km lehet benne, műxik.Mondjuk a dmf 15 ezer km után már ugyanúgy megrázta a bódét indításkor, mint most., de azóta nem lett rosszabb.

Előzmény: Quattroman (220096)
masterflash Creative Commons License 3 napja 0 0 220107

Sziasztok! Corsa C ablaktörlő miért csinálja azt, hogy nem tud visszamenni az alap állapotába kikapcsolás után, csak remeg kb 5cm-re a végállásától kikapcsolás után?

Kézzel ha lejjebb nyomom egy kicsit, akkor abbahagyja.

Mi állítja ezt meg a végállásban, elektronika, vagy van valami kapcsoló, ami megadta magát, vagy elkoszolódott?

 

arigeri71 Creative Commons License 3 napja 0 0 220106

Gondolom többet raksz össze mint én, a lánc előfeszítésénél mi a bevált gyakorlatod? Nyomatékra tekered, vagy mint sokan teszik, egyből bele az új feszítő és finomkodás letudva? 

Előzmény: cam aro (220091)
arigeri71 Creative Commons License 3 napja 0 0 220105

Oké! Köszönöm a választ, próba és idővel kiderül.:) 

Előzmény: cam aro (220086)
409 Creative Commons License 3 napja 0 0 220104

A forgalmazója az autóikba azt rakatta, de mikor a többedik motort kellett cserélni a szétnyílt olajszűrő miatt, leszoktak róla.......

Előzmény: Capt.IQ229 (220103)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!