Jonneswaynél 34-35 is van a rövid félcolos fejből a 36 alatt, a 33 meg náluk is kimarad. :) Mondom, létezhet nem szabvány szerinti fej amennyit csak a tervező/gyártó akar. Csak ritka.
Létezik a szabványos méretsor (DIN 931) ami a csavar átmérője alapján adja meg annak fő méreteit, közte a hatlapfej méreteit is. Ebben található a 24-27-30-32 hatlapfejek, és értelmezhetően ehhez gyártják a szerszámokat.
Alább egy részlet, a sor folytatódik messze a végtelenbe... meg lefelé is M1-től biztosan.
Magánmegjegyzés: Aki valahova 31-es hatlapfejet tervezett az szopatni kívánja a népet, kifejezetten azért csinálta, hogy célszerszám kelljen hozzá.
nem tudom nálunk teljesen máshova derült ki, hogy 31-es hatszög kel.
Én mondtam kollégának nincs 31 mert a sor 27-30-32 31 nincs erre linkelt egyet én meg pislogtam, gondoltam aki napi szinten kulcsol biztos találkozik vele, valami idióta helyen
Ha az elkoszolódik/elkopik akkor "átlendül", nem áll meg a végén. Először csak ritkán, majd állandóan. Motorcsere.
Szorul a mechanika. Ez van az esetek 90%-ában ilyen öreg kocsiknál.
A két karnak a tengelyében rohad be a spiáter.
Fújkálással, olajozással legtöbbször csak rontunk a helyzeten.
Legutóbb -a lent is említett korcs sparknál a spiáter házat megfúrva sikerült mindenféle sprayval mozgásra késztetni. Utána már zsíros olaj is bejutott és szuper lett.
Szenvedés oka, hogy az új mechanika online beazonostíhatatlan és nehezen beszerezhető volt.
Bocsi! Félreérthetően kérdeztem. A lánc előfeszítésre kérdeztem, hogy használod-e az állítható előfeszítő szerszámot, vagy egyből teszed bele az új feszítőt. A felső kerekek nyomatékra húzása+fokolása értelemszerűen ez után következik. :)
Az érintkező pálya rézből van és a lekopott rézforgács összekeveredik a zsírral,amit az érintkező pálya kenésére használnak,ettől részben vezetővé válik és ettől hülyül meg a motor a végállás közelében. Szét kell szedni a motor áttételházát,kimosni féktisztítóval az érintkezőpályát és újra összerakni. Kis zsír nem árt bele,de csak annyi,hogy az érintkezők és az érintkező pálya között megmaradjon a kontakt.
Nálam dízel Cromában utángyártott Valeo-szett fut, olyan 170000 km lehet benne, műxik.Mondjuk a dmf 15 ezer km után már ugyanúgy megrázta a bódét indításkor, mint most., de azóta nem lett rosszabb.
Sziasztok! Corsa C ablaktörlő miért csinálja azt, hogy nem tud visszamenni az alap állapotába kikapcsolás után, csak remeg kb 5cm-re a végállásától kikapcsolás után?
Kézzel ha lejjebb nyomom egy kicsit, akkor abbahagyja.
Mi állítja ezt meg a végállásban, elektronika, vagy van valami kapcsoló, ami megadta magát, vagy elkoszolódott?
Gondolom többet raksz össze mint én, a lánc előfeszítésénél mi a bevált gyakorlatod? Nyomatékra tekered, vagy mint sokan teszik, egyből bele az új feszítő és finomkodás letudva?