Maga a szűrőbetét készlet ~7-10eft, ez gyártmány függő, előfordul dupla ennyiért is, de egy nissens betét bőven megfelelő. A 40eft-os ár valószínűleg a hűtővel együtt értendő, mivel egybe van azzal építve. Sajnos a záródugó nem minden esetben húzható ki a ház sérülése nélkül, ilyenkor cserélni kell a hűtőt is.
Szia a tandemen a vákumpumpa csatlakozó az egy visszacsapó szelep is.Ha és utána is van a vékony csőben egy.Ha esetleg az forditva került beépitésre akkor a szelepek felé nem megy vákum.Vagy ha a fék is gyengült az elárulja rögtön hol a baj.
Igen,AGR a motor,a tandempumpát én írtam tévedésből.Vákumpumpa az,ha jól sejtem.Elvileg minden a helyén,és nem egyszerre cserélte ezeket,hanem ment végig rajta,csak már elfogytak az ötletek.Köszönöm,ezt továbbítom neki.
Így már nem lesz egyszerű kitalálni. A kollégád össze-vissza beszél. Az AGR az adagolós motor, nincs tandempumpája.
Most vagy nem AGR, vagy ki tudja mit hív tandemnek.
Mindenesetre elsőre el kellene dönteni, hogy az a valószínűtlen MAF az sok vagy kevés.
Diagnosztikát kell csinálni menet közben, 3.-4.-ben padlógázon. 1600-tól 3500-as fordulatig. VCDS, motor, 3-as és 11-es csatornában ott vannak a légtömeg és a töltőnyomás elvárt és megvalósult értékei.
Persze ez akkor, ha a vákuum dolgok a helyükön vannak és megfelelően működnek, bár az csak az EGR-re vonatkozik, a turbó ezen wastegate szelepes és a saját nyomása szabályozza.
Szóval, mostanra fene tudja mi lett ott összekeverve a sok cserebere folyamán.
Ha az elvárthoz képest kevés a MAF, akkor valami össze lett keverve a turbó szabályozásában, vagy halódik a turbó.
Bocsánat,jött még egy kis infó az audiról,kolléga azt mondja hogy a jelenség akkor kezdődött mikor a tandempumpát leszedte mert tömítést kellett cserélni,akkor az egyik csöcsöt letörte(a vákumcsőét),az is cserélve lett,de a hiba az erőtlenség akkor jelentkezett.Szóval, ez az én gondolatom.....nem lehetséges hogy a probléma inkább üzemanyag ellátás miatt jelentkezett?
Szia Laci! Tanácsra,segítségre volna szükségem,kollégám autója.Egy 97-es A3 audi,1.9tdi,AGR kód,
Meg tudnád mondani hogy mennyi az üzemi turbó nyomása,illetve mennyi a szállított levegő mennyisége?
Vagy esetleg van-e tipped,nem úgy megy az autó ahogy kéne,00553 a hibakód,cserélt már légtömegmérőt,vákumcsöveket,map szenzort,szívótorok kipucolva,N75 szelepet is cserélt,de nem változott semmi,esetleg lenne ötleted?
Köszönöm a tippet,Néztem videókat nem egyedi eset volt amit csinálok.De viszonylag gyorsan meglett a hibás vezeték.De azért érdekes hogy az 5v fesz mérhető volt rajta,de vezeték csere után egyből indul ahogy kell,és törölhető a hiba is..
Ma vettem egy új vez.tengely jeladót de azzal is 0 a fordulat.Mértem a csatlakozót is meg van a táp 5v a test is,és a jelvezetéken is ott az 5v.Gyanitom hogy mot.vezérlő lesz.
Sziasztok ma fura hiba jött elő a caddyn 2.0 pdsdi,51Kw bebikázás után,a vezérműtengely jeladóról nem kap jelet,irta a vag-com.Vezérmütengely fordulat 0.Kicseréltem, van 4-5 darab tuti jó de nem jött helyre.Néztem a jeladó kereket is de az a helyén van.Elektromosan nem mértem még semmit rajta csak a csatlakozó vezetékeit néztem át de rendben vannak.Egyszer jártam már hasonló problémával akkor a fötengely jeladót nem látta,és mot.vezérlő baja volt.Újra irták és rendbe jött.Van ötlet hogy merre kutakodjak még?
És a legszebb az egészben, hogy kitöröltem a hibakódot és mentem vele kb 10 km-t közben 7-8 alkalommal leállítottam és minden hibátlan. Nem írt hibát és megy minden henger.
Na ezek után mondja meg valaki, hogy mi van az autóval.
Ó,igen.Közben nekem is beugrott hogy van egy ilyen jelenség is,pár éve az enyémen is lett cserélve,mert már látható volt a kopás,nem akartam így járni.