Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

cam aro Creative Commons License 2 órája 0 0 220329

Ez az amire gondolok? ""

..szerintem ez egy fektarcsa, nem pnna.   :)

 

biztos hogy az repedes ? 

betet szele szokott igy 'tukrozodni' /raegni. .stb/ a tarcsara.. esetleg csak az ? 
(nem annak tunik, de eselyt adni kell ) 

 

nem jol oszlik a ho.

vagy csak tul sokat siettel..
de lehet mar az ate sem a regi.. (ebben biztos vagyok )  

 

Előzmény: Paco155 (220322)
Capt.IQ229 Creative Commons License 4 órája 0 0 220328

Élettartama 3/4-e?????

De hiszen már túllépte, hiszen repedt. A mm csak egy eleme a rendszernek.

Ugyanúgy cserés lehet 27,98mm-nél is és oot is átlépheti az élttartama határát.

A fotón nem igazán látszik, de szerintem szép a színe. ;)

Előzmény: Paco155 (220327)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220327

Késői a tanács mert a cserénél csináltam a képeket.   Engem az érdekel, hogy ugyan mitől repedhet meg egy ATE tárcsa az élettartama háromnegyedénél?  Nem az első párszáz vagy párezer kilométeren, nem ha túl van futtatva, hanem háromnegyednél....

Előzmény: Capt.IQ229 (220326)
Capt.IQ229 Creative Commons License 5 órája 0 0 220326

28 mm  26 mm 26.55 És igen kb. ott vannak a bordák.    

Akkor igen. Csere.

Előzmény: Paco155 (220325)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220325

Ez nincs megpucolva.   28 mm a gyári méret és elvileg 26 mm a minimum méret. Most 26.55-ön van, a második készlet betéttel aminek a fele még megvan.  Szóval a kopás az oké.  

És igen kb. ott vannak a bordák.    

Előzmény: Capt.IQ229 (220323)
Capt.IQ229 Creative Commons License 5 órája 0 0 220324

Pont ott vannak a bordák?

 

Előzmény: Paco155 (220322)
Capt.IQ229 Creative Commons License 5 órája 0 0 220323

Ez ugyanaz ami az első képen volt?

Jól megpucoltad. Nagyon nem is néz ki rosszul.

Előzmény: topikolos (220320)
Paco155 Creative Commons License 5 órája 0 0 220322

Ez az amire gondolok?

Astra1999 Creative Commons License 7 órája 0 0 220321

Köszi!

Előzmény: 409 (220319)
topikolos Creative Commons License 7 órája 0 0 220320

Sziasztok!

 

Kiszedtem a bal oldali lengőkart, így néz ki. 

Közben megrendeltem az újakat. 

Ha a szilenten apró repedések látszódnak, az már erős jele a kukázásnak, vagy még elmehet vele sok időt, vagy ez a jóslás kategória?

Hajlok a teljes lengőkar cserére, de megint súgdos a kisördög, hogy töredék áron meglenne csak a gömbfej csere. Van aki megcsinálná a préselést is, ha elviszem kiszerelve a lengőkarokat.

De ha a szilent is cserés lenne hamarosan, akkor persze ez így nem lesz spórolás...

Köszi.

409 Creative Commons License 13 órája 0 1 220319

Nem változott semmi. Katalizátor nélkül eddig sem mehetett volna át.

Előzmény: Astra1999 (220318)
Astra1999 Creative Commons License 14 órája 0 0 220318

Februárban elvittem előműszakira a 99-es 1.4 benzines F astrámat. Volt több probléma is, fékek, nem elég sárga az index izzó, hátsó ablakmosó nem működik stb.

A lényeg, hogy magas lambda értéket mértek, mondták cseréljem ki a lambda szondát, a katalizátor helyett egy cső van alatta, ezt nem mondták problémának.

Kijavítottam rajta minden feltárt hibát, de most egy másik vizsgahelyre sikerült időpontot kapnom, ott meg hiányolták a katalizátort.

Két éve egy harmadik vizsgahelyen volt, ott sem problémáztak a katalizátor hiányán.

Változott valami szabály február óta, vagy mi történt?

cam aro Creative Commons License 26 órája 0 0 220317

csore. 

a szivo sorra meno csore. 

azt dugozd le.

ne legyen tank kapcsolat. 

 

(de elotte az uza korrekciokat nezd meg. )

 

Előzmény: LUCAS (220315)
cam aro Creative Commons License 26 órája 0 0 220316

tényekrol minek... :))

Előzmény: 409 (220313)
LUCAS Creative Commons License 27 órája 0 0 220315

Köszi!

 

"evap feldugva, es kikotve is nezd. "

A szelep csatlakozójára gondolsz, vagy valamelyik csövet húzzam le?

 

ABS/ESP-ben nincs tárolt hiba.

Előzmény: cam aro (220304)
Airbag. Creative Commons License 1 napja 0 0 220314

"persze lehet csak b@lfasz vagyok. ) "

 

sem megerősíteni,sem cáfolni nem tudjuk...

:-)))

Előzmény: 409 (220313)
409 Creative Commons License 1 napja 0 0 220313

"(persze lehet csak b@lfasz vagyok. )"

 

Nem vitatkozunk.....  :P  :)

Előzmény: cam aro (220311)
409 Creative Commons License 1 napja -1 0 220312

Ja, úgy gondolom. :) 

 

Egyik vizsgán nehezményezték a hátsófutó két szilentjét, hogy azok már a végét járják, legközelebb azzal már nem megy át. Ránézésre valóban repedezettnek látszott, de ez csak a permén volt*. Lekötöttem a csillapítókat (a rugók ennél a csillapítón vannak) és a futómű a helyén maradt, vagyis a szilentek tartották. A következő tizenpár évben is ezekkel ment vizsgára és megfeleltek. Ennyit a ránézéses hiba feltárásról.......

 

* azt a repedezett részt, ami csak egy vékony perem volt, letéptem

Előzmény: cam aro (220306)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220311

lemezből hajtogatottban nem.  ""

 

itt minden eszkoz, szandek, es talan szakertelem is adott ahoz hogy a legjobb eredmeny szulesen.. 

...ennek ellenere nem igazan szokott sikerulni..

(persze lehet csak b@lfasz vagyok. ) 

ezek a lemez karok egyszeri preselesre keszultek..

ha meg husz eves.. nincs is mirol beszelni.. 

=========================

 

 

 

Előzmény: Paco155 (220296)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220310

21 eves autorol beszelunk.. 

 

szerinted magyarorszagon melyik  joisten vedi meg az ennyi idos vasat a rozsdatol, ..  

ami itt nincs ??

 

jo 'ejt. 

Előzmény: mica-r (220309)
mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 220309

Ott más a klíma, szerintem minden jobban elrohad.

Előzmény: cam aro (220307)
Jacktwoo Creative Commons License 2 napja 0 0 220308

Szedem szét megint, mert aza' biztos...

Majd nézek videót róla, van kismillió.

 

Előzmény: cam aro (220305)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220307

mas lehet a klima, vagy az ut/gyartott minosege..  

 

itt 20 eves kocsiknal vagy vas puffed fel, vagy alu.. vagy gumi oregszik..

 

(vagy mar nem is latok ilyen oreg szart )

 

de hogy 20 eves kocsi alatt nincs jo szilent az 7 szentseg..

...esetleg jonak tuno... de csak a bizalom miatt. .)

Előzmény: mica-r (220289)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220306

ES jo is volt ???   :))

Előzmény: 409 (220290)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220305

nem vagyok biztos benne.. de mintha asszimetrikus lenne. 

a pofa szettolast ez nem befolyasolja, de a bowden ' torese' okozhat nagyobb surlodas veszteseget. 

 

legyen biztos. .. 

nem tudom..:) 

Előzmény: Jacktwoo (220303)
cam aro Creative Commons License 2 napja 0 0 220304

fuel trimmt nezd meg.. short, es long-ot is ... +/- 20% mar kuszob ertek.. 

evap feldugva, es kikotve is nezd. 

 

de nem lesz baj ha az abs/esp-be is beleolvasol. 

lehet valami wheel speed sensor hibaja is, ami akitvalja a kiporges gatlot. 

(ilyenkor lecsukja a fojtoszelepet ) 

 

ja es meg egy.. bar itt mar lehet tevedek.. 

egr input cso legyen tiszta. 

 

+ egyeb. :) 

Előzmény: LUCAS (220302)
Jacktwoo Creative Commons License 2 napja 0 0 220303

cam

Elképzelhető, hogy az olló 180fokos elforditásával, csökkenne a kifejtett fékerő?

Rosszul lett volna betéve, én meg ugyanúgy rosszul raktam vissza?

El tudom képzelni, csak azt nem, hogy ez miatt máshogy tolja szét a pofákat. Azt gondolnám, hogy akkor is ugyanakkorát nyit, ugyanakkora bowden elmozdulásra.

Ötlet?

Előzmény: cam aro (220259)
LUCAS Creative Commons License 2 napja 0 0 220302

Sziasztok!

Lengőkar-téma után kicsit más... :-)

Golf 6, 2012, 1.2TSi, CBZ, fehér: pár napja indulás után elkezdett 2000-es fordulat körül rángatni kicsit. Olyasmi érzés volt, mintha fogaskeréken gurulna az autó :-) Ezt minden fokozatban csinálta, majd egyszercsak elmúlt. Klón kábellel ezt sikerült kiolvasni:

 

 Address 01: Engine       Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
Control Module Part Number: 03F 906 070 GA    HW: 03F 907 309 R
  Component and/or Version: SIMOS10.12AH10 2652
           Software Coding: 001900D6232400080000
            Work Shop Code: WSC 00028 028 00025
              ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070GA 004003 (VW36)
                       ROD: EV_ECM12TFS02103F906070FS.rod
                      VCID: 67DA60DE9EF6947948-8032
1 Fault Found:

11003 - EVAP Emission Control Sys
          P0441 00 [096] - Incorrect Flow
          Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Mileage: 180163 km
                    Date: 2127.14.31
                    Time: 15:19:44

                    Engine speed: 1790.00 /min
                    Normed load value: 39.6 %
                    Vehicle speed: 80 km/h
                    Coolant temperature: 95 °C
                    Intake air temperature: 41 °C
                    Ambient air pressure: 1000 mbar
                    Voltage terminal 30: 14.015 V
                    Unlearning counter according OBD: 15
                    Fuel high pressure: actual value-Actual fuel rail pressure: 84623.6 hPa
                    Sensor control factor: output value-Lambda control value: bank 1: -10.887 %
                    ACF: load: 0.00189
                    Tank breather valve: duty cycle: 0.000000 %


Readiness: 0000 0000

 

Ennek köze lehetett a rángatáshoz? Az aktívszenes szűrő tetején a kupak, amibe a vékonyabbik cső csatlakozik, kicsit benzin-gőzös ragacsos. A dobozra menő csövek nincsenek kiszakadva, de a vékonyabbik cső végig ragad a benzines-poros kosztól, egészen a tűzfalra(?) rögzített műanyag "kábelcsatornáig".

Nem szoktuk hülyére tankolni az autót.

Mit nézzek/ellenőrizzek/cseréljek?

Köszi!

mica-r Creative Commons License 2 napja 0 0 220301

Nem tudjuk látatlanban. Egyet meg merek jósolni: az utángyártott szilent 1-2 évig lesz használható (jó esetben)

Előzmény: Capt.IQ229 (220299)
Capt.IQ229 Creative Commons License 2 napja 0 0 220300

Hoppá, most kapcsolok. Lehet, hogy eddig a kollégában fel sem merült, hogy a komplett lengőkart a gömbfej kinyomásához is ki kell venni.

Mert ha már kint van 25e-ért miért ne az egészet cseréljük már 5 perces csavarozással a sok szívás helyett? Spórolva esetleg 10e-t.

Tegyük fel kibányássza, akkor jön rá, hogy lötyög a karban a gömbfej, de már esetleg elvágott egy berohadt csavart. hogy rakja újra kerékre, hogy arrébb lökje?

Előzmény: Paco155 (220296)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!