Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

JGab Creative Commons License 1,5 órája 0 1 143574

Villanyautosok-on láttam, hogy megjelent egy jogszabály tervezet, a pHEV-ek zöld rendszámának visszavonásáról.

 

Érdemes megnézni a hatásvizsgálat című dokumentumot, így születnek a megalalozott döntések :O

 

https://kormany.hu/dokumentumtar/326-2011-xii-28-korm-rendelet-modositasarol-szolo-kormanyrendelet

JGab Creative Commons License 2 órája 0 0 143573

Nem menüben kell, hanem kettő ablakemelő gomb van és melléjük tettek egy érintőgombot, amivel tudod állítani, hogy első v hátsó v mindkettőt vezérli éppen a gomb. Jó eséllyel odanézős, hq állítgatni akarod.

Előzmény: Hooshee (143562)
Cleaning Cloths Creative Commons License 2 órája 0 0 143572

Az elektromos kínai autókra Eu és USA által kiszabandó védővám, csak a saját iparát kényelmesíti el, ami által még versenyképtelenebb lesz.   Ja és Kína tényleg több tucatnyi helyen tud ezért revansot venni. Az akku alapanyag bányák jó része, még más országokban is hozzájuk tartozik, meg a finomító és feldolgozó ipar lényegi része is. 

Panzerbear Creative Commons License 3 órája 0 0 143571

Kár hogy a két vezető aksi alapanyag kitermelő ország Ausztrália meg Chile...

Előzmény: pásztorkutyaterel (143570)
pásztorkutyaterel Creative Commons License 3 órája -1 1 143570

Kína majd felemeli az aksi alapanyagot egyéb autógyártás alapanyagát 50%-l és jó napot .

Nagyon nem akarja az EU ,hogy olcsó autót vegyen a jó nép hm.....

Előzmény: Auralianus (143564)
VéPeti Creative Commons License 5 órája 0 0 143569

Gondolom majd az ablaktörlőt is finomítgatják a szoftverben, de mostanában pl örültem, hogy 2 hónapja bekapcsolták a mátrix ledet, illetve ami majd ma-holnap jön le update, abban meg a kanyar világítás is benne lesz.

Előzmény: R. Scherbotsky (143568)
R. Scherbotsky Creative Commons License 5 órája 0 0 143568

Többször is elgondolkodtam már azon, milyen nagyban megnövelné a felhasználói élményt, ha a kocsi képes lenne a hangvezérlés aktiválása nélkül felismerni és alkalmazni a 'Ne a száraz ablakot töröld má' b*zmeg' utasítást, de ezek szerint akkor ezt a VAG-nal már le is fejlesztették?

Előzmény: VéPeti (143565)
R. Scherbotsky Creative Commons License 5 órája 0 0 143567

Ha el is jutna idáig a dolog -amit azért erösen kétlek-, nemigen lesz mérhetö hatása az EU-s piacra. A kínaiaknak jelenleg még nincs akkora részesedésük, hogy érdemben befolyásolni tudják a folyamatokat, egy év múlva meg már kenyelmesen ki fogják tudni szolgálni a helyi igényeket az itt üzemeltetett gyáraikból. Az elmúlt években annyi autós üzemet zártak be/vagy éppen készülnek leállítani az európai gyártók, hogy akik ide akarnak jönni termelni, válogathatnak a kiépült-bejáratott infrastruktúrával rendelkezö helyek közül. Kínaiakkal tárgyal a NedCar, a Magna stb., plusz ott vannak még a zöldmezös beruházásként már folyamatban lévö üzemeik is.

Előzmény: szilvatövis (143563)
VéPeti Creative Commons License 5 órája 0 0 143566

Basszus elfelejtettem, és véletlenül S-hez kérdeztem meg, ahhoz nincs, viszont láttam Y-hoz Taptes dobozokat. Tudom, szarva közt a tőgyit, bocsi. :)

Előzmény: a8lang (143555)
VéPeti Creative Commons License 5 órája 0 0 143565

Ami meg idegesít, hogy angol nyelvű menün kell használnom az autót, mert a magyarban nem kikapcsolható a hangvezérlés és mindenféle beszédre aktiválja magát,

 

Teslában is van lokalizációs bug, amire pont gyógyír a s3xy button, ha már a gyártó leszarja a nem angol nyelvterületen élők panaszait. Ott konkrétan nem indul el az akku preheating suc végállomás tervezésekor, ha nem angolra van állítva a fejegység nyelve. És ugye a villanyórában meghallgatottak alapján, a hosszú akku élet titka, hogy nem véletlenül akarja 50 fokra felnyomni a hőmérsékletet mire becsatlakoztatod a töltőkábelt, és ki szeretnél venni 200kW-ot a töltőből, és nem csak mondjuk szerény 30-at 10-15 fokos akkuval.

Előzmény: JGab (143560)
Auralianus Creative Commons License 7 órája 0 0 143564

...egyelore, lesz az meg tobb is :) Sir is meg ri is a nemet autoipari lobbi, hogy most aztan itt a veg...

Előzmény: szilvatövis (143563)
szilvatövis Creative Commons License 7 órája -1 0 143563

Az EU büntetővámokat jelent be a kínai elektromos autókra 

Az EU Bizottsága úgy látja, hogy a Kínából származó import károsítja az európai autóipart. Most büntetővámokat vet ki az elektromos autókra – ha július elejéig nem találnak más megoldást.

2024. június 12., 13:43

https://www.spiegel.de/wirtschaft/unternehmen/strafzoelle-eu-belegt-chinesische-elektroautos-mit-strafzoellen-a-12d738ea-6aff-4a62-b714-e8d35ab09def

 

Max 38 %...

 

Hooshee Creative Commons License 8 órája 0 0 143562

NA, a hátsó ablak nálam pl többet van jelenleg használva mint az első :D

 

A gyerek imádja ha le van húzva, de nyilván amikor már nem 30al andalgunk, akkor fel kéne húzni, ő meg persze közli hogy NEM :) Ha ezt mindig menüben turkálva kéne felülvezérelnem, hát biztos csuklana az aki kitalálta :)

Előzmény: JGab (143560)
JGab Creative Commons License 10 órája 0 0 143561

Ja, a világításkapcsoló még véleményes, ott is vannak félrekattintások, szerencsére azt minimálisan kell piszkálni, mert Auto-n jól teszi a dolgát.

Előzmény: JGab (143560)
JGab Creative Commons License 10 órája 0 1 143560

Vitathatatlan, bár egyébként rendszeresen használva az autót, jelentős részük nem okoz problémát. Legalábbis nekem. Nem intuitív, de simán megszokható.

 

Nem emlékszem pontosan, de nagy tétben fogadnék rá, hogy az elmúlt 13ekm alatt 5-nél többször nem kellett lehúzni a hátsó ablakot. Cserébe nincs az, ami az előző autóval volt, hogy vakon húzom az ablakot a sorompónál, de a hátsót... Úgyhogy ez engem egyáltalán nem zavar.

 

Vannak a kivilágítatlan hőmérséklet és hangerő csúszkák, amiket szoktak fikázni. A hangerő elég nagy ahhoz, hogy sötétben, full vakon is lehessen kezelni, akár lassan finoman, akár gyorsan határozottan lehet vele hangerőt állítani, akár odanézés nélkül. A hőmérsékletnél ez már nem mindig sikerül, mert azok negyedakkorák. Ülésfűtést lehet úgy kapcsolni, hogy két ujjal rátapizok. Időnként van, hogy ezt hőmérséklet állításnak sikerül... De akit zavar, menüből is lehet állítani mindent. Klíma menühöz van külön gomb, de az érintőképernyőről is egyből oda lehet jutni.

 

Amitől engem előre a hideg rázott, az a zongoralakk ajtóbehúzó. Arra egy karuba viaszos wax spray vált be, néhány havonta át kell vele törölni és akkor nem fogja az ujjlenyomat, meg a por is alig. Ezt az ötletet valami ID fórumon találtam, de szerintem minden zongoralakkos belsőnél jól jön.

 

Ami zavar, hogy minden 'indítás' után le kell OK-zni, hogy én vagyok a felhasználó.

Ami meg idegesít, hogy angol nyelvű menün kell használnom az autót, mert a magyarban nem kikapcsolható a hangvezérlés és mindenféle beszédre aktiválja magát, feldob egy üzenetet, hogy nem elérhető a hangvezérlés. Ráadásul ezt le kell OK-zni, mert magától nem tűnik el. Na, aki ezt így megcsinálta, azzal büntetésből így használtatnám az autót a nyugdíjáig.

Előzmény: kiggyo (143559)
kiggyo Creative Commons License 15 órája 0 0 143559

 Vannak ott is azért érdekes megoldások, lásd ablakemelő gomb...

 

Egyébként meg erre halad a világ, szereti az emberek nagy része a kütyüket. Nem kötelező, de van rá lehetőség, nem rossz dolog ez.

Előzmény: JGab (143552)
VéPeti Creative Commons License 23 órája 0 0 143558

Reggel megyek, ha nem felejtem el megkérdezem. Viszont csomagtér tálcát a carkarpittól rendeltem, teljesen jó.

Előzmény: a8lang (143555)
a8lang Creative Commons License 23 órája 0 0 143557

Nekem kötelező tartozék a Plaidbe. Index és refi villantás létfontosságú. Két villantásos megköszönés(elakadásjelző), meg duda, tükörbehajtás, stb meg kényelmi dolog.

Előzmény: VéPeti (143554)
VéPeti Creative Commons License 23 órája 0 1 143556

Dehogy vicc. Kütyü. Viszont alapban csak 4 gomb van hozzá és nem is kerül ennyibe.

Előzmény: Panzerbear (143550)
a8lang Creative Commons License 23 órája 0 0 143555

MAjd ha ott jársz, kérdezed meg Atit légyszi, hogy lesz e Highland-hoz Taptes csomagtér tálca szett. Tudni fogja, ha nem lesz akkor megrendelem aliról.

Előzmény: VéPeti (143553)
VéPeti Creative Commons License 23 órája 0 0 143554

Jó meglátás. Pont az akkufűtés manuális megoldása miatt kell. A többi csak kütyü. Ennyivel kevesebb sört iszom oszt annyi. :)

Előzmény: JGab (143552)
VéPeti Creative Commons License 23 órája 0 0 143553

Kábé tudom, de nekem egy óra, a Teslandnál meg anyagáron 10 perc alatt bedobják.

Előzmény: a8lang (143551)
JGab Creative Commons License 23 órája 0 1 143552

Mostanában nem bólogató kutya van, meg wunderbaum, hanem ilyenek. Nincs ezzel gond, ha elég tartós. Nincs tökéletes autó, kicsit lehet vele saját izlésre faragni.

 

Más kérdés, hogy a fogalmasincshogyankellmodernkezelőfelületetcsinálni Volkswagen minden itt felsorolt kedvenc funkciónak rakott dedikált gombot gyárilag. Kivéve akkufűtés, mert az manuálisan nem indítható.

Előzmény: Panzerbear (143550)
a8lang Creative Commons License 24 órája 0 0 143551

Várjunk csak. Mit kell beszereltetni rajta? Fogod és letéped a középkonzol hátulját, nem egy bonyolult feladat. 1000 videó van róla a YT-n ha nem megy magadtól. Aztán a hátsó ajtó amit kinyitottál hogy beülj a hátsó ülésre, szóval ennek az ajtónak a zárját bekattintod pl egy csavarhúzóval, hogy azt tudja az autó hogy be van zárva. Vársz pár percet, hogy ne legyen aktív minden, mondjuk 5-10perc. Utána széthúzod a kék csatit, de lehet hogy fehér , csak egy olyan van amibe beleillik a kapott Y kábel, abba bedugod a gen 2 commandert, és már kész is, meg visszapattintod a hátsó burkolatot. Onnantól a telefon kell csak, szintén nem egy nagy cucc, adja magát minden. 

Előzmény: VéPeti (143549)
Panzerbear Creative Commons License 28 órája 0 0 143550
Előzmény: VéPeti (143549)
VéPeti Creative Commons License 28 órája 0 0 143549

az ilyen alap adatokat a S3XY gombok commanderje is ki tud írni

 

Pont holnap szereltetem be a gen2 s3xy gombokat. Újabb kütyü. :)

Előzmény: a8lang (143529)
Panzerbear Creative Commons License 29 órája 0 0 143548

Elmondhatjuk, hogy a kutyának sem a luxus elektromos Merci. Egy prémium/luxus platform fejlesztés rohadt drága, sokkal okosabb ha a tömegesen leadható méretre koncentrálnak.

Előzmény: Rumcice (143547)
Rumcice Creative Commons License 1 napja 0 0 143547

0,1% ? Mit mondjak, jó nagy durranás. Akkor elmondhatjuk, hogy nem kell a kutyának sem az elektromos Merci.

Előzmény: Panzerbear (143544)
_Berci Creative Commons License 1 napja -2 0 143546

 

New Technologies 2024: 10KG 40HP 100$! HOW WORK NEW ENGINE? Aquarius - 1 piston!

https://www.youtube.com/watch?v=a2XvZWnR8-w

 

Panzerbear Creative Commons License 1 napja 0 0 143545

A nagyokban nem, a kicsik teljesen rendben vannak. Az EQA kimondottan jó kompakt villanyautó...50.000 Euróért az alap Model is elég erős (190 Le és 385 Nm), 66,5 kWh-os akkuméret nem kicsi egy ilyen autóba, amit nyilvánvalóan nem pizzakihordásra vesznek és nem is versenylovakat szállítani vele utánfutón...Kicsit talán nehéz, de minden prémium autóra igaz, hogy nehezebbek mint a hozzájuk hasonló méretű hagyományosabb társaik..

Előzmény: mica-r (143543)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!