Hát persze, nem az a jellemző más cégnél se, hogy az adott telephely duplán b@sszon ki magával (egyszer, amikor nélkülözni kell a "jó" buszokat, majd másodjára amikor visszakapják lelakva...) Ahogy korábban is írták, ezek között már nehéz lenne jót találni, de azért kötve hiszem, hogy ezek képviselnék a krémet (amivel én voltam a múltkor, abban végig világított a piros hibalámpa, de azt mondták, hogy jó az, amíg megy... Végül is mondjuk tényleg le bírta dolgozni a napot).
Úgy hallottam, hogy pontosan a leginkább elfogadható (pl. gazdás) gépek lettek átpasszolva, mivel az ottani műhelynek nincs rá úgymond lehetősége állandóan szerelgetni őket.
Nem tudom mit nézel, de én most így kapásból két csuklóst találtam, ami nincs kiadva (tovább nem kerestem), fura is lenne amúgy, ha minden ki lenne adva mert eleve 6 szólóval és 6 csuklóssal többet vettek, mint amennyi a szerződés szerint kell... És ráadásul ez csak a csúcsidőre vonatkozik, azon kívül, illetve hétvégén és tanítási szünetben értelemszerűen még több szabad busz van.
Na meg feltételezem nem a legjobbak lettek átpasszolva, ráadásul nincs is felkészülve a műhely az üzemeltetésükre. Amúgy logikus is lenne, hogy ne a hulladék fusson, amikor ott áll bent a garázsban egy csomó új busz...
2 kérdésem lenne: - Az AA HY-824 mennyire lett gatya, mikorra várható vissza a 220-ra? - Mi az oka a siralmas, mindennapi teljesítménynek, a Bogáncsos NCAk-nak a 8E- n, míg az Andorosok vígan szelik a napokat végig?
Vannak ilyen chatbot szinten tengődő lények,akik valamikor vitába keveredtek valakivel,és az utána bármit ír,bárhova minuszolják.Nekem is lehet 3-4 ilyen "cimborám".Mondjuk közelről tojok rá,nehogy mellémenjen.Szóval ne keress logikát benne.
Hétvégén sikerült egy PDN-nel utaznom, és az egyik megállóban a szokásosnál tovább szólt az indításjelző. A jól ismert hang, de dupla olyan sűrűn szólt és hosszabb ideig. Egyszeri alkalom volt es eszembe jutott hogy pár éve már tapasztaltam hasonlót.
Erre celoztam, hogy vegulis akkor a jelenlegi mennyisegbol csak 100 "garantalt" az Arrivanak csuklos teren (tudom, az is csak akkor, ha mar itt vannak), a tobbi meg vagy ok vagy mas.
Ezt a számot nem csak az adott típus "jósága" befolyásolja, hanem egyéb tényezők is, jellemzően a balesetek vagy az utastér váratlan beszennyeződései; például nálam is előfordult már többször is, hogy behánytak, vagy borult ki tej, festék is.
Ráadásul valószínűleg egyszerűbb rögtön az elején egy nagyobb, egységes flottát venni, mint később esetleg egyesével vásárolgatni még hozzá valami hasonlót.
Egyezik. A B4 120 forgalmi kocsival megy, 2025-től fokozatosan fut ki ez a szerződés. Ennek a helyére jön a C2+C4 50+50 csuklós majd az E1 20 eCsuklóssal. Az kiadja a B4 120 forgalmiját.
Itt a járműállomány teljes méretében lesz változás, az vélhetően növekszik 5-7 kocsival.
Ami még itt közrejátszhat, hogy ezeket be tudják állítani az MAN-ek helyett is, emiatt kalkulálhatnak itt nagyobb pufferrel. Az újabb, 4 ajtós kocsit feltételezem kötbér nélkül be lehet állítani a régebbi, 3 ajtós helyett, de fordítva nem. Ha jól emlékszem, az NCA - MHU viszonylatban is felmerült ez a szempont (ott az ajtók száma helyett az Euro besorolás volt érdekes).
Ne felejtsük el, hogy nem 8+2, hanem alapból 10 éves futással terveznek, ami azt jelenti, hogy az utolsó évben is ki kell tudni adni forgalomba a szükséges mennyiséget, és ezt a kiadást valószínűleg ennyi járművel tudják majd teljes bizonyossággal vállalni. Ezen túlmenően a majdan futott kilométereken is több jármű osztozik, így az egységnyi járműre jutó végső futás vélhetően kevesebb lesz, ami további előnyökkel járhat.
Tehát a 75 busz kiadásához az eddigi 82 helyett 85-87 járműre lesz szükség. Az ember azt gondolná, hogy az újabb típusoknak magasabb a rendelkezésre állása.