Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ciel Creative Commons License 2024.05.21 0 1 66014

Szerezz pár barátot akiknek önzetlenül segítesz és ök ezt viszonozzák. Ha jól csinálod, kompromat és pénzmozgás nélkül müködni fog.

Előzmény: fearfactoryüberalles (66013)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.05.20 0 1 66013

Naggyon súlyos a duma, remélem a drusza megharaxik, teljesen jogosan...Hogy ezeknek a figuráknak a mi zsótink mért imponál, azt fel nem foghatom-valami kompromattal fogja őket vajon?

Előzmény: giornalista (66007)
giornalista Creative Commons License 2024.05.20 0 1 66012

https://youtu.be/aJaRKiYDk6U?si=LsRnmmaBKyjcSDWz 

 

Szép találat, rögtön ez jutott róla az eszembe... :)

Előzmény: R100 (66010)
Alien Angel Creative Commons License 2024.05.20 0 0 66011

Igen, általában is a legritkább esetben neveznek el egy kastélyt a tervezőjéről; nem is tudom, honnan vette ezt.

Előzmény: R100 (66010)
R100 Creative Commons License 2024.05.20 0 8 66010

" a Károlyi Mihály-tervezte épület ölelésében szürreálisan klassz élmény a durva löketekkel és bubikkal támadó meleg vízben nokedlivá püfölődés."

 

A Vespa szempontjából mellékszál, de Parádsasváron a Károlyi kastélyt nem azért hívják Károlyinak, mert Károlyi Mihály tervezte, hanem a tulajdonos volt a Károlyi család. Az emlegetett Károlyi Mihály a kastély építésekor 1881-ben hat éves volt.

Ybl Miklós tervezte.

murray Creative Commons License 2024.05.20 0 2 66009

Meg kell értened:  Aki egyszer elsőre nem ugrik neki , az elvágta magát, jópárszor fel fogja még emlegetni! NincsDE!  Menni kell neki és hajtani! Családot otthagyni , szabit lemondani, nyaralást veszni hagyni! Horog Árpira ez különösen érvényes! 

Kati legalább aranyos volt.  Ami pénzt és türelmet  beletesz az ura király életébe azt hiszem csillagos ötös jár neki. Üres lenne már a garázs a speedzone-os fizetésből.. 

Előzmény: giornalista (66007)
bob lee SWAGGER Creative Commons License 2024.05.20 0 0 66008

őszintén szólva ahány felszopó komment van bizonyos videók alatt én nem csodálkozok ilyen ingyenmunkákon... kell nekik a cirkusz, tartozni akarnak valahova. de számomra is meglepő, hogy felnőtt emberként hagyják magukat "behúzni" ilyen melókba hétköznap éjfélkor.. én egyedül a le mans-i24 óráson vállalnák be éjféli melót nemhogy egy ilyen kukázott 500eur-os szaron? (bár nem vagyok benne biztos, hogy 500eur volt a vétele a roncsnak)

 

nincs az az isten, hogy én ingyen dolgozzak barátnak, de lassan már öcsémnek se...

 

ez a yt meg algoritmus összehozza a legyeket a  szarra...

giornalista Creative Commons License 2024.05.20 0 3 66007

azóta befejeztem a cikket... elsőre még jópofa volt, ahogy a Kozma Zsoltit baszogatta, hogy nem állt be melléjük hajnalig szerelni, de amikor már harmadszor hozakodott vele elő, gyanakodni kezdtem: Csikós vajon komolyan megsértődött a "barátjára", akinek jobb dolga akadt, mint az ő szarján ingyen dolgozni?

 

különösen elegáns az a rész, amikor párhuzamosan zajlik a csodálatos wellness-hétvége (amit Kati foglal le a saját születésnapjára) és az éjszakai pezsgőfürdőzés és az, hogy a két jóbarát még azért összeül és dolgozik egy picit ezen a szar motoron, amit egy év munka után letámasztani sem lehet rendesen, olyan ramaty állapotban van. megtudjuk azt is, hogy Kati már lemondott arról, hogy jó Vespája legyen, amikor látta az árakat - arra ezek szerint kettejük közül csak a férj úr gondol, hogy ingyen munkával azért sok százezer forintnyi árkülönbséget be lehet hozni ezeken a motorokon... :)

Előzmény: giornalista (66006)
giornalista Creative Commons License 2024.05.20 0 3 66006

"Mondhatnátok – hiszen itt még két hét volt Kati szülinapjáig, az szinte bármire elég, miért nem hagytunk néhány feladatot arra az időre is? Erre számtalan magyarázattal szolgálhatok. Tudjátok, Gojó hétköznap dolgozik. Dávidéknál hét közben beindul a szervizben a fontos munka. Áron szintén nem ért volna rá többet. Még egy hétvégét nem kérhettem el az idejükből. Ez az egy nap volt mindenünk."

 

hmm, nem tudom, bennem inkább az a kérdés merült fel, hogy megérte-e sóherségből azt a lefingot romhalmazt megvenni csak azért, hogy kva sok alkatrészrendelés, rohanálás és barátórabérben mért szerelés után se készüljön el a nagy mű. a választ szerintem sejtjük. de azért kedves a Csikóstól, hogy bevédi a barátait, mielőtt felkérdeznék a kommentelők, hogy miért nem ért rá a Gojó meg a Dávid szerelni még egy kicsit Mrs. Csikós szülinapcsy ajándékát :)))

 

https://speedzone.hu/szulinap-atadtam/

mica-r Creative Commons License 2024.05.15 0 0 66005

6500 helyett közel 9000 elég sok!

Előzmény: theman3 (66000)
Bmrenault Creative Commons License 2024.05.15 0 0 66004

Hát persze mert az a rocket fokozat!🤣

Előzmény: Rumcice (66003)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.15 0 0 66003

A BMW E30 M3 dogleg váltója is gyakran jár így. 1-es balra lent, R balra fent.

Előzmény: Bmrenault (66002)
Bmrenault Creative Commons License 2024.05.15 0 0 66002
Előzmény: dokeee (66001)
dokeee Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 66001

Gondolom ezekkel a cikkekkel az a cél, hogy kissé presszionálják a céget. Egyébként tényleg kibaszottul pofátlan.

Előzmény: Rumcice (65996)
theman3 Creative Commons License 2024.05.15 0 0 66000

Bár nem is merem ennek a motornak semmilyen paraméterét, ezért félve mondom,de 8900-as fordulat egy pillanatra nem tűnik olyan vészesnek egy modern sportos autótól hogy ilyen következménye legyen.

Előzmény: Rumcice (65996)
dokeee Creative Commons License 2024.05.15 -1 0 65999

No, még te is csavarsz egyet a hülyeségen? :))

Előzmény: mica-r (65997)
mica-r Creative Commons License 2024.05.14 0 0 65998

Főleg a távol-keleti autók alkatrészei. Amik általában drágábbak az eu autókénál. (bár mostanában kezdik behozni a lemaradást eu-ban....)

Előzmény: mica-r (65997)
mica-r Creative Commons License 2024.05.14 0 1 65997

Nem jól írtad: ötödikből harmadikba válthatott, nem harmadikból ötödikbe!

Amúgy alkatrészenként mindig is drágább volt egy autó, mint egyben.

Előzmény: Rumcice (65996)
Rumcice Creative Commons License 2024.05.14 0 0 65996

Örökítsük meg az utókornak, hogy a Totalcarnal is van lentebb:

 

Mindössze egyetlen mozdulat elégendőnek bizonyult ahhoz, hogy tönkretegye a sebességváltóját: a munkából tartott hazafelé Charlie Holmblad, amikor egy óvatlan pillanatban elváltotta magát, és így harmadik helyett ötödik fokozatba kapcsolt.  /vezess.hu

 

Azért egy 3 hengeres motorért 15 millió forintnak megfelelő összeget kérni nem kicsit kemény a Toyota részéről.

Előzmény: fearfactoryüberalles (65993)
giornalista Creative Commons License 2024.05.14 0 0 65995

"Jót játszott, aztán beütött a krach, amikor ötödik fokozatba szeretett volna gangolni negyedikből, de ehelyett hármasba rakta a váltót. Ráengedte a kuplungot és a motor 8900-as fordulaton felüvöltött egyszer utoljára. Azért fájt neki ennyire ez a mutatvány, mert alapból a fordulatszámmérőn csak 6500-nál kezdődik a piros zóna."

 

de szépen fordít az a ChatGPT... 

 

Előzmény: dokeee (65994)
dokeee Creative Commons License 2024.05.14 -1 0 65994
Előzmény: fearfactoryüberalles (65993)
fearfactoryüberalles Creative Commons License 2024.05.14 0 0 65993

Biztosan régen jártam autósiskolába, de ezt valahogy nem tudom értelmezni:

 

https://www.vezess.hu/vezetunk/2024/05/14/toyota-gr-corolla-sebessegvalto-hiba-15-millio-forint-javitas/

 

3. helyett 5.-be rakta, és szétpörgött a motor/váltó? Miabüdösúristen van itt kérem?!

tcaoe Creative Commons License 2024.05.11 0 2 65992

Ez megdöbbentő lehet annak, aki életében nem járt még Németországban. De aki akár csak egyszer is, az visz magával azért pár száz euró készpénzt. Márpedig van egy olyan gyanúm, hogy Csikós járt már ott.

Előzmény: ciel (65991)
ciel Creative Commons License 2024.05.11 -2 1 65991

ebben az országban felejtsd el, hogy kártyával fizetsz ilyen kis helyen,

 

Tibibarátom fizeti a dönert

 

 

Látsz összefüggést a fenti 2 mondat között?

Előzmény: giornalista (65972)
R100 Creative Commons License 2024.05.09 0 2 65990

Múlt héten közel 200 km-t motoroztunk három merev vázas háború előtti géppel Ausztriában. Jéé, ha normális utak vannak nem ráz...

Előzmény: rfc (65989)
rfc Creative Commons License 2024.05.09 0 1 65989

Mondjuk mire egy ilyen háború előtti hardtaillel elér a Dolomitokig, vesekövei már nem lesznek. Lehet, hogy győzött a realitásérzék.

Előzmény: R100 (65980)
laciipacii Creative Commons License 2024.05.09 0 0 65988

Amúgy ennyi hülye van, aki képes

 

hát ha megnézed a komment szekciót, a sok flszopóval simán reális. ne adj isten 1-2 politikai szavazás végeredményét, rengetek van...

Előzmény: Rumcice (65984)
Panzerbear Creative Commons License 2024.05.09 -1 1 65987

Utánfutón motorozás...nagy Story volt...elvitte pózolni..

Előzmény: giornalista (65981)
murray Creative Commons License 2024.05.09 0 1 65986

Szerintem se lehet olyan sokat a könyvvel keresni. A Speedzone fizu se lehet egy nagy cucc max havi 1000-1500euro. Az pedig semmi, az a nyomor megélhetés. Álommunka de ennyi. Göbi is dolgozik mellette. Csóri Horogh Árpi ami melót beletesz az se semmi. Szerintem sok munkaóra nincs kiszámlázva a NAGY VETERÁNOS költeni nem szeret. Szolgálni kell mindenkinek ŐT , ingyen könyvek, ingyen alkatrészek a világ minden tájáról!  

Előzmény: Rumcice (65984)
somytomy Creative Commons License 2024.05.09 0 0 65985

Az a könyv előre úgy volt meghirdetve, hogy egy Totalcar-cikk best of válogatás lesz

Előzmény: Rumcice (65984)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!