Hello Orb-X aznap utastarsak voltunk! Nem emlekszem,hogy elnezest kertek volna, hacsak a felajanlott ebed nem az lett volna. Velem ketszer tortent meg,hogy tobb orat kesett a gep,de ez a 2004 karacsonyi eset betette a kaput, es azota nem repulok tobbe a skyeurope-al. Neha a Malevnal is vannak jo aru jegyek,erdemes megnezni.
SOHA ne utazzatok a “Sky Europe” nevű szutyokkal. 5 óra után szervezési hiba miatt (elfelejtettek szólni a személyzetnek, aki így nem jelent meg – pilóta nélkül meg nincs repülés) a járatot törölték, kártérítés, szállás stb. nincs. A pénzt 90 napon belül visszafizetik, vagy biztosítanak neked helyet a két nappal későbbi gépre extra összeg kifizetése nélkül. (De kedvesek!) A Malév gép összesen (oda-vissza) 10E forinttal lett volna drágább, de ők ennyiért már fel is szálltak volna… Ja: A jelenlevő Hollandok sírva fakadtak, akik haza mentek volna, továbbá akik továbbmentek volna vagy lefoglalt szállásuk volt... Ja a Sky Europe alkalmazottjai ELTÜNTEK miután 3 órával az indulás után rájöttek mi az ábra, senki sem merte az utasoknak megmondani mi a helyzet. NÉGY biztonsági őrrel merte csak az alkalmazott bejelenteni... Tanulság ne csak ne repüljetek, de dolgozni se menjetek a “Sky Europe”-hoz, mert nem biztonságos...
Az én Skyeurope gépem 5 órát késett tavaly ilyenkor. A reggel hetes indulást először 11 re tették át majd délben nagynehezen felszálltunk, miközben azt mondták hogy a gép nem érkezett még meg Pestre. Érdekes mi az ablakból úgy láttuk végig ott állt.
Idővel elmesélem majd az egész sztorit, most csak annyit röviden, hogy törölték a járatot, és nem szóltak. Egész véletlen derült ki, hogy nem megy az adott járat. Wizzair volt egyébként.
manapság hallottam negatív sztorikat a fapadosok szolgáltatásairól. Annyira nem foglalkoztatott a kérdés, egészen addig, amíg mi is rosszul nem jártunk velük.
Szóval, kinek milyen konkrét problémája volt fapadosokkal?