Dunában a KXM-052 még létezik? Hallottam mikor oda került kinkönyökölt a motorja, de azóta nem hallok felőle. Esetleg van valakinek képe a jelenlegi állapotról?
Holnaptól több ponton változott menetrend lép életbe Újvárosban. Ez már ki is került a honlapra időben. Viszont a térképet elfelejtették hozzá igazítani, ami eddig is tartalmazott több hibát. Nos, ha már ez is sikerül, akkor a mostani változások mellett, ami 35-ös Venyimi út helyetti TESCO megállást javítja, illetve a 40-eshez hasonlóan a 13-as Vasmű téri betérését is jelöli, ideje lenne a Kokszvegyészetnél feltüntetni a 44-est is ugyanúgy, mint a 3-ast, ha már van onnan indulása, illetve a 40-es menetiránnyal ellentétes irányú Dózsa Gy. út/Egyetem megállását is le kellene kapirgálni. Biztos nem csak az én szemem bántja a pár apró hiba.
Soha nem fog elkészülni,kár gondolkodni rajta mi lesz,ha....Manapság naponta változik mit akarnak ezek,tollvonásokkal szüntetnek meg bármikor bármit,napi szinten változik mikor éppen mire van pénz,vagy nincs....hagyjuk már.
Hátul a selejteknél van mindkettő, de ami érdekes lehet, hogy '352-nek a szélvédőjére nem került papír, viszont a többi selejt társára igen. Amúgy 2023.05.25-el lett kivonva mindkettő, és 2024.05.26-al lettek újra "forgalomba helyezve" úgyhogy ez csak az 1 év lehet, amit dhp is írt.
a legtöbb selejt busz, amit már akár vázig lebontottak a nyilvántartásban forgalomból ideiglenesen kivontként szerepel, mégha soha nem is állítják újra forgalomba. adminisztratív okokból, biztos ez így jó a volánnak.
a tippem az, hogy lejárt az egy év, és nem hosszabították meg az ideiglenes kivonást, így újra forgalomba helyezték. papíron legalábbis.
Nem csak a C tengely körül rohad az, hanem mindenhol. Amennyire el lehetett rontani azt a buszt, el rontották. Motorikus gondokkal is küzd, ma is javított. Ha egy műszakot ki bír akkor nagy szó. Pedig a gazdái vigyáztak rá. Ez is tükrözi a volánbusz arculatát....
A meglehetősen furcsa Római körút, víztorony melletti kereszteződést átépítik körforgalomra. Az ottani megálló elég hosszú ahhoz, hogy akár 2 csuklós is elférjen, a nagy tér pedig alkalmas lehet arra, hogy teljes visszafordító legyen. Ha ehhez a Domanovszky térnél ellenirányú megálló is épülne, akkor egy kis végállomás is kialakítható lehetne a víztoronynál. Ha ismét felmerül az ötlet, hogy legyen hurokjáratok helyett 2 végállomásos rendszer, mint 3 éve volt kialakítva, akkor ismét lehet egy teljesen új hálózaton gondolkodni. Ez most szerepel a helyi választási ígéretek között. Nem látok rá nagy esélyt, de egy ötletet megért, hátha valaki elgondolkodik rajta felsőbb körökben.
Ha holnap vesz Dunaújváros (vagy más város) egy sztenderd, három ajtós, városi, síma 12 méteres szóló buszt akkor az kb. 80 millió forint áron kapja meg.
Ha ugyanazt megveszed elektromos buszban akkor kb. 120-160 millió forint.
Ha hidrogén busz változatban akkor 270 millió forint.