Jel 11.3-4
"Két tanúmnak meghagyom, hogy szőrzsákba öltözve ezerkétszázhatvan napig hirdessenek bűnbánatot.
Ők a két olajfa és a két gyertyatartó, amely a föld Urának színe előtt áll."
Zak 4.14
"Erre ő: Ez a két Fölkent, akik az Úr előtt állnak az egész földön."
Szűzanyánk, a Napba öltözött Asszony üzenetei.
Hanem sokkal inkább azt kérdezd meg, - mennyire érted?
Ugyan úgy van, aki bent van a házában, annak lehet, hogy az a legjobb, ha azzal veti össze a gondolatait, aki éppen kidugta a fejét a házából, és abban felfedezett
De mégis az van, hogy aki tanít, az a teljességből tanítson
Mert ugyan a szív az, aki tapasztal, de mégis az van, hogy az értelem rak össze
Aki csak a szívével halad, az lassabban halad, és sok keserű pirulát kell lenyelnie
Aki meg terhet visel, annak a terhe is megkönnyebbedik, ha megérti a miérteket
Hiszen minden összeillik, és kapcsolódik, és mindennek ugyanaz a célja
És egyáltalán nem egy pontot kell szemlélni, hanem egy teret
És nem egy időpontban, hanem a legyőzött időben
Ugyan az a jó, ha mindenki annyit kap, amiből maga is hozzá rak, de az még sincs másból, hanem csakis az egészből
És amikor azon vagyok, hogy összeszedjem magamat, akkor azt mondom, ketten, és az a gondolat megteszi azt, amire meghívtam
De mégis amikor adok, már hárman vagyunk
Így amit adok, abban lesz teljes, és amit másoktól kapok, abban válik teljessé
Jöttem, és ketten jöttem, és majd ketten megyünk tovább, és kettőtök maradtatok
És örvendezek, ha ketten jöttök, és megosszuk örömeinket
Az Úristennek minden műve jó, és ami szükséges, azt bőven és kellő időben megadja
És ugyan felismerted a meghívást, ami beszélgetésbe vonna téged?
Hogy fel tudj készülni a napra
Hogy Ő ismertessen fel téged, vagy te akard a felismerést, amikor aki nem akar látni, az ne lásson, és aki nem akar hallani, az ne halljon, mert az még mindig mérhetetlenül több annál, mintha nem akarod, de kapod, hogy az legyen a vezetőd, ami akaratod
Így a Kegyelem sem jön máshoz, hanem csak ahhoz, aki akar
Hogy aki akar, az megtudjon
És igazán nem gondolhatod, hogy a mélységed akadály, hiszen a magasság elnyeli a mélységet, mint ahogy Áron botja elnyelte a kígyókat
Egy korszak lezárul, és megjelenik az új Ég az új Föld felett
És hogy oda nem léphet be bűn, betegség sem fog oda belépni
Ami nem azt jelenti, hogy a beteg nem léphet be, hanem azt, hogy meggyógyul
Meghívtál téged, hogy te is felvedd a beszélgetés fonalát, hogy felismerd, az Istent, mint Bölcsességet
Te aki még nem keresed az igazságot, annak a tudatában, hogy ismered
Egészen könnyen fel lehetne nyitni a szemedet abban, hogy megtörténhessenek mindazok a gonoszságok, amiket másoknak okozol
Megengedve az eseményeket
Isten engesztelői azonban lekötözik Isten igazságos kezét
Akkor azt úgy is felfoghatnád, hogy ellened vannak
Ugye sántít az a gondolat
Aki elkezdi keresni az igazságot, az megtalálja, és valójában az mindegy, ha úgy is keresi, hogy ellene mond, de keresi
Mégha birokra is kelsz az Istennel, az is oda vezet, hogy megszereted
Ha ellene is mondasz, de a szándékod egyenes, akkor is oda jutsz, hogy megszereted az Istent
Isten mindent megmutat, de csak annak lehet megmutatni, aki meg is akar tudni
A Sátán és a gonosz szellemek, éppen azon vannak, hogy ne keress, és ne érts, hogy meg ne találjál
A Sátán akiket felhasznál, a tudatlanságukban használja fel őket
Keveset használ úgy, hogy megértsenek, mert még a leggonoszabb akarat is, amikor meglátja önnön gonoszságát, akkor érintve lesz abban, hogy megismerje az igazságot
Az igazság megismerés meg egyben mérlegelés
És attól kezdve, hogy az igazságban megismerésre kerül a Szeretet szeretete, megvalósul a szeretet vonzása
Mint ahogy ha belegondolsz, az önzetlen szereteted magához vonz
Így akikben felébredt a Szeretet, abban helyet kap, és túlcsordul
És hogy felébreszd magadban a Szeretetet, az együtt jár az igazság keresésével
És attól kezdve, hogy befogadod a Szeretet szeretetét, abban érzed jól magadat
És nem akarsz visszatérni a hiányába
És azt rosszul gondolod, hogy szeretsz, hogy az igazságban szeretsz, amíg nem érintett meg a Szeretet szeretete
Mert attól kezdve, hogy megérintett, a saját szeretetedet csak egy gyenge árnyéknak tartod
Az igazság keresésében meg nem veszíthetsz, hanem csakis nyerhetsz
Mint ahogy mit rejthet egy kéz érintése, azt csakis az érintésében tudhatod meg
Ezer és tízezer érintésben nem találsz semmit, és egyben megtalálhatsz mindent
Jézus magához hívja a kurtizánokat, mint beteg szüzeket
És ha őket magához hívja, hogy meggyógyíthassa őket, mennyivel inkább magához hív minket, kik kihasználjuk a beteg szüzeket
És Házadnak őre, ne dörzsöld össze a tenyeredet, hogy végre kimutatta a farkas a foga fehérjét
Mert Jézus a laikusokat hívta meg a Házába kőmíveseknek
Ami meg nyilván annyi tesz, hogy gyűjtsék össze azokat, akik szétszóródtak
Így egyikünk sem dicsekedhet elsőséggel, hanem csakis szolgálattal
És szolgálattal sem dicsekedhetek, ha mire felkel a nap, annyit nem végzek, mint egy bányász
Hanem arra kel a nap, hogy a hátamon csurog az izzadtság
És ugyan kinek szól a felhívás, hogy keltsd fel a hajnalt, ha nem a Házad őrének
Ami meg nyilván virrasztás az igazságban, ami meg áldozat
A beteg szűz meg olyan, hogy szeme van, füle, és érzéke, hogy arra hallgasson, aki meghozza az áldozatot, arra, akit meg meggyógyított az, Aki a betegeket magához hívja
Hát körülbelül mindenki vágyakozik a bölcsesség köve után, hogy tudjon bölcsen beszélni
De ez a lehetőség a kő nélkül is adott
A szeretet kiküzdésében, ami lemondás és áldozat, ami kiküzdéshez hozzá tartozik a felajánlása, ami meg közlés, és kérés, és az azokhoz tartozó válasz, és a válasz befogadása
És szükséges hozzá a Bölcsesség, ami meg a részünkről alázat, részéről meg szintén közlés
Mint amikor a tisztát teszem, hogy teljessé váljon, ahhoz szükséges a gondolat, szükséges a közlés, és szükséges a felajánlása
Ugyan a tiszta az önmagában is tiszta, de az egységben hozzá tartozik egy beszélgetés, aminek a kiindulópontja a gondolat
És az emelkedésünk meg nyilván az, ami tiszta, de az több, ha többet látok, és gondolok
Az meg nyilván gondolatból fakad, és a válasz szélesíti ki a meglátottakat
És ugyan a Bölcsesség teljesen tisztában van a gondolatommal, és nyilván a gondolatomra is tud választ adni, amit meg sokszor megtesz, de mégis a szükségem, hogy a közlésben összeszedjem a gondolataimat, és maga a közlésem is tereket nyisson a számomra
Mint ahogy a tanulásaimban is maga a tanultak megértése nem elég a vizsgához, hanem a vizsgához az szükséges, hogy összerendezésben helyére tegyem a tanultak gondolatait
Aminek a legjobb módja a közlés, ami meg gondolat, és beszéd
Most még bele sem gondolsz, mint jelent az okkultizmus
Sőt még egyes esetekben védelmezed azokat a szertartásokat
Mint ahogy a jóga lényegébe sem gondolsz bele, sőt elutasítod, hogy belegondolj
De eljön az az idő, amikor majd az igazságban akarsz maradni
Így majd keresni akarod a tévedéseket, hogy el tudd utasítani őket
A sötétség mindig közölni akar, amikor közöl, a tévedéseiből közöl, az ég akarata, hogy a szívedből tudd kivenni az igazságot
Ha egy angyaltól kérdezhetnél, akkor nagyon csodálkoznál a válaszain, mert nem azt kapnád, amit várnál, hanem azt kapnád a lényegben, hogy fordulj a szíved felé, és nyerd ki belőle az igazságot
És most még bármennyire elutasítod, de minden tapasztalása a mélységnek, ez egyben azt is mutatja, hogy van ég
És nemcsak, hogy van, hanem közöl, hogy el tudd érni
És mellette van az értelme, hogy neked kell akarnod
És bármennyire nem akarod megérteni, de amikor az ég kinyilvánítja az igazságot, attól kezdve minden mélység nem lesz más, mint egy tudatos akarat
Mint ahogy a magasság elérése is akarat
Így valójában az első megértendő gondolat, az még nem az igazság, hanem annak a megértése, hogy választok
És aki testbe lép, az tudja, és eldöntötte, választásba lép
És aki azon van, hogy elodázza a választását, az már választott
És aki elkezdte keresni az igazságot, de még nem döntött, az a lényegében már az igazság mellett döntött
Az Isten a legtisztább szellem, és nem lehet máshogy hozzá lépni, mint csakis szellemben és igazságban, anélkül, hogy távolság lenne köztünk
Lépjünk közelebb a gondolatához, amit meg akar ismertetni velünk
Hiszen mi sem vagyunk mások, mint egy gondolata, amit megtart
És ha belegondolok, mindenki más, és minden megformált az egy gondolata, amit megtart, és amit folyamatosan tart, és ebből meglátom, hogy mennyivel magasabbak az ég gondolatai, mint a mélység gondolatai
És ha belegondolsz, hogy az őrangyalod is a születésedtől, a majdani halálodig megtart a gondolatában, a gondolatában tart, és azon igyekszik, hogy a gondolatát vegyed
Ha veszed a másik iránt alkotott gondolataidat, akkor beláthatod, az micsoda munka
És amikor megérint a Kegyelem, akkor azzal a gondolatába emel, és készteti a gondolataidat a vonzásában
És az a tanulásod, hogy a Kegyelem adta erőből, átlépj a szeretetbe, és a szeretet erejében megtartsd a gondolataidat
Ugyan az nyilvánvaló, hogy az a tiszta, aminek a cselekedetei is tiszták
De az mégis abban van, akinek tiszták a gondolatai, azoknak lesznek tiszták a cselekedetei
És ha belegondolsz, hogy a mélységedben meddig tudsz megtartani egy gondolatot, ami sokkal inkább úgy hangzik helyesen, hogy meddig nem tudsz megtartani egy gondolatot a szeretetben
Az a növekedésed, hogy megtanulod megtartani, ami küzdelem
És amint az Isten szivárványt helyez az égre, hogy ébren tartsa a gondolataidat, így mindenben ugyanezt cselekszi
És az nyilvánvaló, hogy akinek távol vannak a gondolatai, ami annyit tesz, csak magával foglalkozik a gondolata, és amikor másra gondol, lényegében önmagáért gondol másokra, akkor nem ismeri fel, az őt ébren tartani akaró gondolatokat
Az ember, akiben nincs belátás, olyan, mint egy állat
Ezért nem is lehet, és nem is érdemes disznók közé drágakincset szórni
Ami mélységi állapotom meg nyilván egy akarat, és az azt övező önmagammal foglalkozó gondolatok
És amint az állat is eléri a célját, úgy én is elérem a célomat, mégha az idők ködében az még nem is látható
Mert ahogy szenvedtetek, ami az állati akarat bennem, úgy azzal kinyilvánítom az akaratomat, hogy az állati akaratok szenvedtessenek engem
És ugyan mért is lenne bennem belátás, amikor azok, akik azt mondják ismernek, bennük is ott a megosztottság akarata, ami szintén állati, azaz lefelé törekvő akarat
És bár nem érthetem, hiszen az akaratom azon van, hogy énértem, de amint a belátás eggyé teszi a Házadat, kiszabadítva magát mindabból, ami állati, az felismerteti bennem az állatit magam előtt
És hogy sértőnek gondoljam a gondolatot, ami nevén nevezi a gyermeket, az én lelkem van rajta
És minél jobban elsüllyedek abban, ami állati, annál több hála ébred bennem, amikor elkezdek belátni
A belátásban meg nincs erőszak, hanem ott kezdődik, ahol mérlegelek
És ott folytatódik, hogy azt meglátod bennem, és gondolatom mellé teszel gondolatot
Ugyan ki tudja felmérni Isten nagyságát, és tudja átlátni a gondolatait?
Amikor kiárasztja a Szavát a világra, az nem fog eredménytelenül visszatérni Hozzá, hanem az elvetett mag kikel, és bőséges termést hoz
Nekem meg amivel megajándékoz, az a hála, és köszönet, ami a szívemből fakad Iránta
Bármennyire is mást szeretnél hallani, de addig nem fogod felismerni a melletted álló, és rád váró Jézust, amíg nem kezded el betartani a Mózesi Törvényeket
Amíg el nem jutsz addig, hogy megtaláld a Törvény Szívét
Hogy rád áradhasson a kegyelem, és felismerhesd a Kegyelmet
Ugyan megint mást fogsz gondolni, de még nem a hegyre értél fel, hanem eljutottál a hegy lábához
A hegy meg abból áll, amint megteszed Jézus akaratát benned
Azon az ajtón meg alázattal, és áldozattal tudsz belépni
Az pedig, hogy valaki felismer, sőt tanácsokat oszt, de azon az ajtón nem lép be, az a farizeusi akarat
Annak meg nincs köze élethez
Akkor válsz élővé, amikor az akaratodat teszed az akaratában, azaz csodákat tehetsz
Ha meg arra gondolok, hogy majd a csodákkal győzök meg, nem, hanem avval a halálba viszek
Hanem ha avval, amiket cselekszem, azzal elnyerem a jóindulatokat, és avval felkeltem a figyelmet, azzal teszem a legtöbbet
Mert az az, ami igazol azok előtt, akik még nem léptek be a megismerés ajtaján
Hogy avval a segítséggel fel tudják vállalni az alázatot, és az áldozatot, hogy felujjongjanak a találkozásban a szívükben
Buktatóink közül az első, hogy ugyan Jézust keresztre feszítették, meghalt, de feltámadt
Ami azt is jelenti, hogy jelen van, és jelen marad, amire a Kegyelem önmaga igazol, így le is dönti a kételkedéseinket
A második buktatónk, hogy amikor megérint a Kegyelem, megmaradunk abban, hogy elég nekünk a Kegyelem, és lényegében ott maradunk, ahol voltunk
Holott a mennybe jutni, az olyan, mint egy tevének átmenni a tű fokán
Amiben mi tehetetlenek vagyunk, hanem Jézusnak minden lehetséges
És már is itt van a következő hitetlenségünk, amikor elutasítjuk az Eucharisztiát
Akár el sem fogadva, vagy nem is élve a lehetősséggel, amit adott, hogy bevigyen minket az üdvösségbe, ami nem más, hogy magát adja, hogy magunk is szeretetté váljunk, ami lehetséges
És amint a Hegyi beszédre vitustáncot járunk, járjon át az a felismerés, hogy nem elég az értelem, hanem a szívem legyen a vezetőm, hogy meg tudjam hozni az önmagamról lemondó áldozatot
Hogy meghaljak magamnak, hogy feltámadhassak az életre
Ami pedig már nemcsak megértés, hanem a megértésből kiinduló akarat
Ami a nagy elválasztóvíz az élet és halál között
Ami már nemcsak gondolat, hanem a gondolatból kiinduló élet, aki már cselekvő
És ugyan ki fogja kifizetni a révészt, ha nem az, akinek lehet mondani, amit másokkal tettél, azt velem tetted, és amit a másoknak nem tettél, azt nekem nem tetted
Micsoda hatalmas különbség abban, hogy a Szeretet szeretetének vonzásában ismerem meg a szeretetet
Vagy mindannak a taszításában, Aki nem vagy, hanem aki magamtól vagyok
És micsoda különbség van bennem, hogy amikor ítéletre kerülök, előtérbe kerül bennem a vonzás, vagy mindaz a taszítás, ami bennem van, távol tartva tőlem Téged, és azzal a tükörrel találkozok, amelyik engem mutat meg magamnak
És mennyivel egyszerűbb a számomra is, ha vonzásodban látom meg magamat
Hogy egy ítéletet hirdettél meg a világnak, mennyivel könnyebb lesz abban a sorsom, ha a vonzásodban, és nem a taszításomban tapasztalok
És ugyan megnyithatnád a szememet, de azzal kárt szenvednék
Ezért világosságot helyezel elém, hogy mérlegelhessek és dönthessek
Hogy ki tudja ledönteni a hegyeket, a pozíció nem tudja ledönteni, és egyetlen próféta sem tudja ledönteni a helyzeténél fogva, hanem mindazok tudják, akik eggyé váltak Isten akaratában
És ha Isten akarata benned, egy tiszta élet, amibe bele tartozik a Vele kiépített kapcsolat, az tökéletesen elég, hogy ledöntsd a hegyeket
És a próféta is akkor tudja ledönteni a hegyeket
És hogy mi a tiszta élet, az aminek a központja a hűség és a barátság
És hogy azon legyél, hogy keressél ez alól kivételeket, és kiskapukat, olyan azokban nincs, hanem vagy tiszta az akarat, vagy lázadásra hajlik
Így vagy az Istennel találkozok az akaratában, vagy az önös akaratomban magamat vagyok kénytelen elszenvedni
És hogy az önmagam elszenvedése az könnyű teher lenne, nem, hanem rettenetes
Te ki a magasság felé tartasz, gyere vissza velem egy pillanatra a mélységbe, hiszen a mélység is tele van jó tanulságokkal, és jó értelmekkel
Mint ahogy a természet is megtelik hálával a Teremtője iránt
Ugyan az teljesen természetes, hogy a magasságban felismerjem az egy akaratot Isten akaratában, de a jó alap ott van a mélységben
Hiszen mindent áthat az egyesülő akaratban
És semmilyen kapcsolatunk és viszonyunk, és semmilyen tevékenységünk nem mentes attól, és nem is lehet mentes attól
Abban hogy egyrészt felismertetjük az akaratunkat, és befogadjunk és mérlegeljünk akaratokat
És eggyé tegyük az akarataink jelentős részét
Hogy az Isten nem azért jött a Szavával a jelenlétében, hogy bárkit is elítéljen, ami nyilván annyit tesz, hogy felismerteti az akaratát, és felismerteti az akaratodat, és eléd teszi azt, hogy mérlegelj
És nyilván azzal a céllal, hogy az megmentsen a haláltól, és bevonjon az örök életbe, ami pedig ott kezdődik, hogy akarjam az életet
Ami pedig egymáshoz közelítő, majd egyesülő akarat
És nyilván előbb fel kell ismernem, amint személyesen elkezdi a beszélgetést, amint megszólít téged, engem, és megszólítja őt, aki máris én lehetek
„Isten itt van, velünk van, most! Ne nézzetek se hátra, se jobbra, se balra, nézzetek előre, és lássátok ki áll előttetek!”
És nyilván adott egy hely, ami mentes a helytől, ahol tehetem, és ahol teheted
Mentes a helytől, hiszen akarat, de mégis meghatározható, és adott
Hiszen egyrészt állapot, ami nem más mint a csend, ami megint csak akarat, és egyrészt lemondás arról, amire a külsőség és a test vezetne
A test meg hozzá van kötve a halálhoz, igaz, előttem a lehetőség, hogy kivonjam belőle a szellemit
És helye meg a szívem, mégis ami mentes a hús szívtől
És egyesülő akarat, hiszen a lelkem akarata, hogy egy legyen a szellemében, ami a lényegében szeretet
Hogy így a lelkem is részessé válhasson a Szeretetben, ami pedig csörgedező patak, ahol madarak énekelnek
Egy darabot kapva az égből, belépve az Édenbe
És az nincs másban, mint egyrészt felismertetésben, felismerésben, és akaratban, és az eredményében, amivel a szánkra tódulnak a hála szavai, hiszen tapasztalok az égből
És ugyan végtelenül egyszerű, de mégis össze van kötve az akarattal, és anélkül értelmét veszti, hiszen elmarad a tapasztalása, ami egyben igazolja is az igazat, hátra hagyva a nyitott kérdést
És sokszor át kell járnom azt a nyitott kérdést, amíg meg nem formálom az akaratomat
Így nem azért jöttem, hogy választ adjak, hanem hogy kérdést, hiszen a válasz ott van a tarsolyodban
Hogy az az út hosszabb, amint megértem a felhívást, ami személyesen nekem szól abban, hogy „itt vagyok”
Vagy az az út, amiben attól kezdve kiküzdöm, hogy belépjek Sion hegyére, abban az első utamra ami jellemző az az értetlenségem, illetve sokkal inkább az értetlenségben maradásom akarata
És Isten amire vállalkozott velem szemben, hogy úgy értessen meg, hogy tiszteletben tartja az akaratomat, azt egészen biztosan nem irigylem el Tőle
És magamat sem irigylem, azt az utamat nem irigylem magamtól, amíg megértem, hogy amíg az értelmemben mérlegelek, abban nincs helye a szeretetnek
És mindazokat irigylem, akik a szívükbe nézve mérlegelnek, hiszen a szeretetben mérnek
És hegyeket döngethetek a hitemmel, de amíg nem a szívem nyilatkoztat ki a számomra, addig még nincs semmim
És habár teszem az irgalmat, de az értelmem indít, akkor még mindig az önösségem indítja a tetteimet
És habár az irgalmamban is legkisebb vagyok, de amit teszek, arra a szívem indít, megvan mindenem