Ezt a topikot a keleti kisbuszok összehasonlítására nyitom. Melyik a jobb? Barkas, Zuk, Nysa, Tudor, Aro, avagy az Uaz? Vagy valamit kihagytam? Gyerünk, írjunk ide minél többen!
Zuk kormánymű alsó támcsapágyat ( ami a kormányrúd orsó alján van) keresek, vagy esetleg ha valaki megmondaná a számát- méretét, hogy mit keressek a csapágyboltban, nagyon szépen megköszönném. Sajnos beazonosíthatatlanul, darabokban esett ki az alsó fedél lecsavarozása után.
Na itt a vége. Ilyen lett. Jól kitolt velem! Szerdán járattam, beálltam menetirányba, hogy csütörtökön csak indítom és megyek mínősítésre. De! Csütörtökön nem indult mert teljesen lemerült az akkumlátor. A műszerfalon az ampermérő mutatja a töltést, az aksira nem megy ki semmi. A szerdai járatással sikerült lemerítenem. Pénteken már "pöcre" indult a feltöltött akkumulátorral. Csak még a hiba forrását nem találom! Hol tünik el a töltés? Most pihentetem - nyugtatom magam, majd kezdem centiről centire árnézni a vezetékeket. Estleg ha valakinek van tippje, megírhatja!
Hogy Karcagra? A kép Fábiánsebestyén-en készült, három napos falunapra mentünk le a ZUK és a NYSA. Se oda, se vissza nem kellett megállni javítás miatt. A megállást csak azért kellett, mert marha meleg volt kint - bent meg még inkább. Kis kiruccanás kétszer 230 km, plusz helybeni járkálás. A meghívó polgármester átválalta az üzemanyag költséget. Gondolkozás nélkül igent mondtunk!
Köszönöm szépen a fotót ! Szép és most is biztos ilyen lesz ! Igen a téli jelképes életben tartás fontos .Én a téli indítás mellett egész évben papírbetétes benzin előszűrőket használok minden Zsuknál ,és Spuri adalékot használok a benzin minőség javítására. Gondolom jól sikerült a felújítás Zsigmond bácsi nagyon precíz szakember 2017 óta ismerem ,2018 tavaszán vittem hozzá az első platós Zsukomat ,jó vele a viszony ,már több Zsuk-Nysa találkozón is megtisztelt bennünket társaságával ,ráadásul a saját Lublin teherautójával érkezett mindig . II. Zuk Lublin Meeting Hungary, Találkozó, Karcag 2020 Október 23. Zukiem - Cserebogár Backstage - YouTube
Ha még lesz erőm ,kedvem az ötödik találkozót is magamra vállalni akkor nagyon szívesen az látjuk az akkor már OT-s Zsukját is Önnek ! :)
Úgy rémlik a Dankó Zoltánék is miskolciak ,meg kéne nekik mutatni ,hogy a Zsuk le tud jönni Karcagra ,mert azzal nincs távolság ....:D
Minden jót kívánok ,várjuk a Zuk csoportba a FB. on !!! :)
Köszönöm! Minden segítség jól jön. Remélem sikerül az OT és forgalmi vizsga, mert akkor tudok vele közlekedni és több mindent sikerül beszerezni is. Meg a javítási helyszinekre is eltudom vinni. A télre most be lesz "zárva". Az indítgatást meg a mozgást a hideg és rossz idő ellenére is meg kell tenni, nem hagyom ellustulni. A tavasz érkesztével meg minnél több helyre szeretném, ha elvinne! Azért felteszek egy képet, még a régi üzemképes állapotáról. Ebbe az időszakban a háttérbe lévő NYSA mentőt is én gondoztam. Ez késöbb BP-re került. Tagunk oda költözött.
Nos ! Kicsi a világ ! Láttam ezt a tűzZsukot Andornaktályán ,a gyógykezelése egyik fázisában ,akkor volt levéve róla a hengerfej . Sok sikert és kitartást a rekonstrukcióhoz ,bármilyen segítség esetén elérhető vagyok ,és szívesen látjuk ,invitáljuk a Facebookon működő Zuk &Nysa Oldtimer Club Hungary nevezetű zárt csoportunkba ,ott mindig van alkatrész hírdetés tanácsadás ,kellékek bőrzéje stb !!
Ez bíz az! A miskolci tűzoltó zuk. Az egyesület fiatal tagjai, ütötték vágták még tönkre nem tették. Most újra én vettem át a gondviselését. Karosszéria javítás, motor teljes felújítás, fék teljes felújítás, villamoshálozat csere és egyébb esztétikai rendbetétel. Az ablak bársony gimik szétrohadtak, hol a nap sütötte hol az eső áztatta. Sajnos sok dolog a szemétde került. Eggyenruhák amiket nem óvtak, kint hagyták a tűző napon és az kiszívta, senki nem vállalja a rendbehozatalát. Így nem lehet kíállitani, bemutatni. A hozzánemértésből adodott, hogy a motort megfözték, átéget a tömités és beégett a dugattyú, eltörtek a gyürük. Stb... Mostanra már kezd a tiz ével ezelötti önmagára hasonlítani. Kellene még sokminden hozzá, hogy még szebb - jóbb legyen, de már így is sokat kellett költeni és szükösek a keretei az egyesületnek.
Köszönöm a segítséget! Úgy néz ki megoldodig a vizsgára a könyv kérdés. Azt az infot kaptam, elfogadják a dokumentációt, bármilyen adathordozon. A fő, kezdő lapot, kinyomtattam és mellé tettem a CD-t. Fogok menni megkérdezni, hogy így jó lessz-e nekik. Ha nem fogadják el ebben a formában, keresni foglak. Még várok alkatrészre, ezért csak a novemberi vizsgára tudom vinni. Az meg még sokára van. Nem messze Karcagtól, én Miskolcon koptatom a gumikat. Nem tudsz egy eladó ZUK felnit?
Szia ! Megoldódott már a Zuk könyv ? Sajnos csak most láttam ,hogy keresel ...A FB .Zuk-Nysa Oldtimer Club csoportban hamarabb találni ügyeletest .itt nagy a csend .Helyileg hová való a jármű ? Ha kell adok kölcsön könyvet ,Karcagról! Üdv!
Andornaktályán van egy aranykoszorús karoszérialakatos-mester, lengyelországi ismeretséggel és beszerzési lehetőségel rendelkezik. Zuk, Nysa, Lublin és más lengyel tipúsokhóz tud beszerezni és van raktáron is neki alkatrész. Érdemes vele felvenni a kapcsolatot. A telefonszáma: 06-30/9350245
Szia ! Balástyán tudok egy sárga fülkés ponyvás platósat ,garázsozott ,fellelt szinte eredeti állapotban ! Papírozható ,kuplungja össze volt /van ragadva . 600 e ft -os irányáron . Közbe ide is másolom mert megtaláltam : Kiváló eredeti állapotban megmaradt Zuk.Garantált 36.000km- el.Gyári ponyva és gumik, kopásmentes plató.20 évig egy sötét fészerben állt.Kipróbálható állapotban.Papírok kormányablakból kikèrès alatt.Irányár:600.000 FtÈrd:Jójárt Tibor: +36304470493